דנילו: "רוצה לנצח קלאסיקו מול ארגנטינה בפעם השלישית"

דנילו
דנילו | Gettyimages

ברזיל תפגוש את היריבה המושבעת בגמר בערב הסעודית (שלישי, 21:00 בספורטHD2), מגן הסלסאו מקווה לשמור על מאה אחוזי הצלחה. קוטיניו וניימאר יפתחו ב-11 של צ'יצ'ה, איקרדי צפוי לקבל הזדמנות נדירה מסקלוני

(גודל טקסט)

ברזיל וארגנטינה ייפגשו מחר (שלישי, 21:00, ישיר בספורטHD2) למשחק ראווה כחלק מהטורניר הנערך בעיר ג'דה שבערב הסעודית, למעשה הכנה כמעט אחרונה של השתיים לקראת הקופה אמריקה 2019 שיתקיים בברזיל בקיץ הבא, אבל כמו כל סופר קלאסיקו – זה הרבה יותר ממשחק ידידות עבור הסלסאו והאלביסלסטה.

איך אמר המגן דנילו? "כבר שיחקתי פעמיים בסופר קלאסיקו וניצחתי פעמיים. אני רוצה לנצח בפעם השלישית". שתי הנבחרות גם נלחמות על תואר בערב הסעודית, הרי שמדובר בטורניר, ולכן במקרה של שוויון ייערך דו קרב מהנקודה הלבנה. בפתיחת הטורניר ניצחה ברזיל 0:2 את ערב הסעודית וארגנטינה הביסה 0:4 את עיראק (לחצו לצפייה בתקציר).

בעוד שברזיל התייצבה עם סגל מלא לטורניר וגם שיחקה בהרכב חזק במיוחד בסוף השבוע, ארגנטינה חסרה את הכוכב הכי גדול שלה, ליאו מסי שבשלב זה לקח הפסקה ממשחקי הנבחרת. עם זאת, המאמן ליונל סקלוני – שמונה כמאמן זמני ויסיים את תפקידו בחודש הבא – טען שחסרונו של מסי דווקא עוזר לנבחרת, שמשחקת כדורגל מגוון והתקפי יותר.


לאוטרו מרטינס ושחקני ארגנטינה חוגגים בסופה"ש על עיראק (AFP)

לפי הדיווחים, מאורו איקרדי צפוי לעלות כמספר 9 בחוד של ארגנטינה ופאולו דיבאלה יפתח על הספסל. בעיתון "אולה" נכתב שאיקרדי יצטרך להוכיח סוף סוף שהוא ראוי להיות החלוץ המרכזי של הנבחרת. איקרדי ראה את המונדיאל בטלוויזיה, אבל נראה שנגד ברזיל הוא יהיה על תקן הכוכב ומנהיג הנבחרת. איקרדי שיחק רק 271 דקות בנבחרת, חמש הופעות בסך הכל מתוכן ופתח רק שלוש פעמים ועדיין לא כבש. אדוארדו סלביו מבנפיקה ואנחל קוריאה מאתלטיקו מדריד צפויים לשחק באגפים. ג'ובאני לו צ'לסו ולאנדרו פארדס אמורים לשחק מאחור בקישור.

בניגוד למשחק הקודם, נראה שדווקא ברזיל לא תשחק בהרכב החזק ביותר שלה מכיוון שהמאמן צ'יצ'ה רוצה לבחון שחקנים אחרים. אליסון, שוער ליברפול, יפתח במקום אדרסון, מיראנדה ודנילו ישחקו בהגנה. גם פיליפה לואיס ורוברטו פירמינו מועמדים להרכב, חלוץ ליברפול כלל לא שותף בשישי.


רוברטו פירמינו. צפוי לקבל את חולצת ההרכב הפעם (AFP)

אלכס סנדרו וגבריאל ז'סוס שכבש במשחק האחרון לא ישחקו. ארתור מברצלונה לעומת זאת מועמד לפתוח לאחר ששוחח ארוכות עם צ'יצ'ה באימון ובנוסף הכוכבים הגדולים פיליפה קוטיניו וניימאר אמורים לעלות ב-11. בעיתון הברזילאי "או גלובו" נכתב שניימאר אמור לקבל תפקיד קצת שונה בנבחרת והוא יהיה כמעיין שחקן חופשי בשיטה החדשה של צ'יצ'ה.


ניימאר מוקף בשחקני ערב הסעודית בשישי. תפקיד חדש בסלסאו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי