רק רשת: מי כבש ובישל יותר מדאבור בליגה האירופית?

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הישראלי של זלצבורג בין ארבעת המצטיינים של המפעל עד עכשיו ומככב גם בסקרים. וגם: יאניס חאג'י הצעיר כבש שער ענק, סרחיו ראמוס עונה לראחים סטרלינג ושחקני בולטון מביעים תמיכה בארגון לחקר הסרטן בממלכה

(גודל טקסט)
דאבור אחד מהשחקנים המצטיינים של הליגה האירופית
מאונס דאבור מככב במדי זלצבורג בליגה האירופית, וכרגע מדורג שלישי במספר השערים בהם היה מעורב ישירות במפעל. בדף הפייסבוק של הליגה אירופית הועלתה השאלה מיהו השחקן המצטיין עד עכשיו, וההצבעות צמודות.





התשובה של סרחיו ראמוס לצלילה של ראחים סטרלינג
דיונים רבים היו ביממה האחרונה האם סרחיו ראמוס הכה או שלא את ראחים סטרלינג במשחק בין הנבחרות בנו ניצחו האנגלים 2:3 מסעיר. הבלם, שאחרי המשחק שיבח את הנבחרת האנגלית ואמר שהיא אחת הטובות בעולם כיום, העלה את הסרטון בו נראה כביכול שאין מגע בים השניים וכתב: "אין לי מה להוסיף".  מה דעתכם?



Nada más que decir.
Nothing else to say. pic.twitter.com/BCuQI3n7hT

— Sergio Ramos (@SergioRamos) October 17, 2018


בנו של חאג'י עם שער ענק
לא פעם אנחנו עדים לתופעה הטבעית בה בנו של שחקן עבר מפורסם נהייה כדורגלן בעצמו. אמש, במשחק בין הנבחרות של רומניה וליכטנשיין עד גיל 21, יאניס חאג'י, בנו של אגדת העבר גאורגה חאג'י, כבש את שער הניצחון עבור נבחרתו עם בעיטה חופשית מדהימה לחיבור בדקה ה-25 שהקנתה לרומניה ניצחון 1:2, כשברקע אביו, גדול שחקני רומניה בכל הזמנים שגם שיחק מספר שנים בריאל מדריד וברצלונה, מעודד את בנו מהיציע. האם נמצא היורש? ימים יגידו. 


Cheering ourselves up with this free kick from Gheorghe Hagi's young fella pic.twitter.com/uZPbjdbkiq

— Back Page Football (@bpfootball) October 16, 2018
 

שחקני בולטון מביעים תמיכה באחת האגודות למלחמה בסרטן
קבוצת בולטון, שכיום מגרדת את מרכז הטבלה בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה, אמנם רחוקה מימי הזוהר שלה בפרמיירליג האנגלית,  אך סגל הקבוצה והצוות המקצועי, יצאו היום בצעד לא פחות חשוב מהיכולת על הדשא. שחקני הקבוצה הביעו תמיכה בקמפיין שמטרתו לגייס כספים עבור חקר הסרטן בבריטניה כולה. קרייג נואן, שחקן הקבוצה התבטא בנושא: "גיוס כספים חיוניים למחקר להצלת חיים הוא הזדמנות מצוינת לעזור, שמחים לקחת חלק".


Bolton Wanderers Football Club's staff and players are giving their full backing and support to @SU2C ahead of this year's live show on Friday 26 October.

https://t.co/6EZxrBftnH#BWFC

— Bolton Wanderers FC (@OfficialBWFC) October 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי