ניקלאס בנדטנר תקף נהג מונית ונענש במאסר בפועל

ניקלאס בנדטנר
ניקלאס בנדטנר | Gettyimages

החלוץ הדני בן ה-30, בשנה וחצי האחרונה שחקן רוזנבורג הנורבגית, תועד על ידי מצלמות אבטחה בקופנהאגן בתקרית אלימה ונשלח למאסר של 50 ימים. הוגש ערעור והצדדים ימתינו להחלטת בית הדין העליון בדנמרק

(גודל טקסט)

ניקלאס בנדטנר רק בן 30 וכבר קשה שלא לחשוב עליו כעל חלוץ נוסטלגי. הדני היה שייך לארסנל במשך תשע שנים, מ-2005 ועד 2014, ובאותן שנים הושאל מספר פעמים ואפילו מצא את עצמו ביובנטוס, אבל רק בשנה אחרונה ברוזנבורג הצליח לשקם במעט את הקריירה ולחורר רשתות כפי שעשה בצעירותו.

הבוקר (שבת) הוא שוב עלה לכותרות ופעם נוספת לא מסיבות חיוביות: הוא התייצב בבית המשפט ונגזר עליו מאסר בפועל למשך 50 ימים, והכל בגלל נסיעה במונית. החלוץ ערער על ההחלטה ובשלב זה לא ייכנס למאסר, אלא ימתין לדיון בבית המשפט העליון בדנמרק.

האירוע בגינו נשלח למאסר התרחש בספטמבר, כאשר מצלמות אבטחה בעיר קופנהאגן תיעדו אותו מכה נהג מונית בפניו. הוא הודה כי הכה את אותו נהג, אך גם טען להגנתו שעשה זאת מפני שחשש מהנהג שלטענת בנדטנר השליך לעברו בקבוק מכיוון שיצא מהמונית מבלי לשלם עמלה בסך כ-5 יורו. רוזנבורג, אגב, הודיעה כי החלוץ לא ייענש על ידה ויישאר במועדון: "זה לא טוב עבורנו ולא עבור ניקלאס, אבל אנחנו שומרים אותו איתנו", מסר הנשיא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי