באטשואי: "השערים שיפרו לי את הביטחון, יש לי יחסים טובים עם המאמן"

מישי בטשוואי
מישי בטשוואי | Gettyimages

חלוץ ולנסיה, שכבש פעמיים בלבד העונה, קיבל מרוברטו מרטינס את חולצת ההרכב במשחק של בלגיה נגד איסלנד והשחקן בן ה-25 לקח את ההזמנות בשני ידיים וכבש צמד. "עליתי למשחק ללא תחושת לחץ", אמר שחקן ההתקפה

(גודל טקסט)

נבחרת בלגיה בדרך לשלב הפלייאוף של ליגת האומות בעקבות הניצחון 0:2 של השדים האדומים על איסלנד אמש (חמישי) ושמרו על מאה אחוזי הצלחה בשלושה משחקים. במחזור הבא הבלגים יתארחו בשוויץ ואם נבחרתו של רוברטו מרטינס לא תפסיד היא תבטיח באופן רשמי את המקום הראשון.

אך הסיפור מאחורי המשחק הוא לא הניצחון על איסלנד אלא ההופעה של מיטשי באטשואי שכבש את צמד השערים באצטדיון המלך בודואן. חלוצה של צ'לסי בן ה-25 שמושאל העונה לולנסיה פתח את העונה בצורה מאכזבת, עם שער אחת בלבד בליגה הספרדית וכיבוש נוסף בליגת האלופות, אתמול הוא קיבל באופן מפתיע את חולצת ההרכב במשחק המכריע בליגת האומות ולקח את ההזדמנות בשתי ידיים.

באטשואי אמר בסיום המשחק ב'לאקיפ': "היה לנו חשוב במיוחד לנצח בבית. לגבי כיבוש השערים? זה שיפר לי את הביטחון, תמיד היו לי יחסים טובים עם רוברטו מרטינס, הוא אמר לי שאני אקבל הזמנות ואני אצטרך לנצל אותה. עליתי למגרש בתחושה טובה ללא לחץ".

אסקל ויטסל הוסיף: "כשמתמודדים מול נבחרת שמצטופפת כמו איסלנד צריך לשחק בסבלנות וכך עשינו. כולנו שחקנים מנוסים ונשארנו רוגעים לאורך כל המשחק. ביום ראשון יש לנו מפגש חשוב בשוויץ ונגיע אליו כדי לנצח, כפי שעשינו עד כה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי