צפו בתקציר: פורטוגל עלתה לשלב הבא לאחר 0:0 עם איטליה

רוי פטריסיו עם מריו רוי
רוי פטריסיו עם מריו רוי | AFP

בתום משחק איטי וחסר אירועים בסן סירו, אלופת אירופה הבטיחה את מקומה בפלייאוף לפני המשחק לפרוטוקול נגד פולין. הסקוודרה אזורה היו חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי אבל הציגו משחק חלש ויחכו למוקדמות

(גודל טקסט)

פורטוגל היא הנבחרת הראשונה מדרג א' להבטיח את מקומה בשלב הבא. זו השורה התחתונה מהמשחק הערב (שבת), שנגמר ב-0:0 משמים בינה לבין איטליה בסן סירו. לאלופת אירופה שבע נקודות לעומת חמש של איטליה, שסיימה את הקמפיין, בעוד לפולין שסוגרת את הבית ותפגוש את פורטוגל למשחק חסר חשיבות ביום שלישי יש נקודה אחת בלבד.

במקום משחק לוהט בין שתי נבחרות עמוסות כישרון שרוצות להוכיח את עצמן אחרי שנכשלו בקמפיין האחרון בו שיחקו (פורטוגל שהודחה בשמינית גמר המונדיאל ואיטליה שאפילו לא העפילה אליו), קיבלנו משחק הססני וחסר אירועים מיוחדים, עם מעט מדי בעיטות לשער ומעט מדי כניסות לרחבה. איטליה של רוברטו מנצ'יני רצתה לקום מהאפר ולהראות לעולם שעוד יש בה מה לתרום ושהיא עדיין מאריות הכדורגל של אירופה, אבל אימובילה ואינסינייה שמחוררים רשתות בסרייה א' נעלמו הערב. חלוץ נאפולי עוד ניסה את כוחו בבעיטה חזקה מ-20 מטר, אבל נעצר על ידי רוי פטריסיו.

פורטוגל ניצחה את שני המשחקים הראשונים במפעל, אבל בעוד ב-0:1 על איטליה בבית היא הוכיחה וונריות, וב-2:3 על פולין היא הציגה משחק התקפי מרהיב, כאן היא פשוט ויתרה ונראה שהיא באה בשביל להעביר 90 דקות עד השריקה והבטחת הכרטיס. בהמשך השבוע היא תגלה אילו שלוש נבחרות יצטרפו אליה בפלייאוף המרתק, כשכרגע המועמדות המובילות הן צרפת, בלגיה וספרד. ועד משחקי חצי הגמר בקיץ, לפרננדו סנטוס יש הרבה עבודה לעשות.

אינסינייה. לא ירצה לזכור את המשחק הזה (AFP)
אינסינייה. לא ירצה לזכור את המשחק הזה (AFP)

הרכבים
איטליה: ג'יאנלואיג'י דונארומה, לאונרדו בונצ'י, ג'ורג'יו קייליני, כריסטיאנו ביראגי, מרקו וראטי, אלסנדרו פלורנצי, ז'אורז'יניו, ניקולו בארלה, פדריקו צ'יאסה, צ'ירו אימובילה, לורנצו אינסינייה.

פורטוגל: רוי פטריסיו, ז'ואאו קאנסלו, ז'וזה פונטה, רובן דיאס, מריו רוי, פיצי, רובן נבס, וויליאם קרבאליו, ברומא, אנדרה סילבה, ברנרדו סילבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי