קומאן: "יש לנו את כל הסיבות בעולם להיות במיטבנו נגד גרמניה"

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | Gettyimages

מאמן נבחרת הולנד דיבר לקראת המשחק המכריע נגד גרמניה מחר (21:45, ספורט4): "חייבים לשכוח מההישג שבניצחון על צרפת". לב: "נצטרך להתחיל הכל מחדש. הולנד פייבוריטית". במקביל: דרמה בבית 3 של דרג ג'

(גודל טקסט)
מחזור הסיום של ליגת האומות מגיע למשחקיו המכריעים, ומחר (שלישי) ייקבעו עוד כמה עולות לפלייאוף כשבמשחק המרכזי גרמניה תארח את הולנד בדרג א'. בדרג ב' ייפגשו צ'כיה נגד סלובקיה ודנמרק נגד אירלנד, ובדרג ג' ייסגר בית 3 במשחקים מכריעים בין בולגריה לסלובניה ובין קפריסין לנורבגיה.


דרג א'
בית 1: גרמניה – הולנד (21:45, שידור ישיר בספורט4)
המשחק המלהיב של מחר יתרחש בגלזנקירכן, ב"ולטינס ארינה" של שאלקה בו תארח גרמניה את הולנד. מי היה מאמין בתחילת טורניר ליגת האומות שגרמניה תארח את המשחק הזה כשהיא כבר ירדה לדרג ב', והמשחק יכריע רק לגבי הולנד שזקוקה לתיקו כדי לעבור את אלופת העולם צרפת ולעלות מהבית לפלייאוף אחרי שניצחה אותה 0:2. הדבר גם ייתן להולנד הזדמנות לעלות ליורו, מה שלא עשתה במוקדמות המונדיאל והיורו הקודמים. להולנד אין פצועים בסגל והיא התאמנה אתמול כרגיל, והגיעה באוטובוס לגרמניה לאימון אחרון. תיקו יביא לה אותו מספר נקודות כמו של צרפת ומאזן טוב יותר נגדה. 


What a night!! What a team!! We must now keep working hard and keep getting better! Enjoyed the amazing atmosphere in the stadium! it was a night to remember @OnsOranjepic.twitter.com/PYhblTWkyG

— Virgil van Dijk (@VirgilvDijk) 17 בנובמבר 2018


מאמן האורנג' רונלד קומאן אמר לקראת המשחק: "אני מצפה מהבחורים שיהיו מוכנים למשחק. אין טעם להיאחז בניצחון שלנו מול צרפת כי הוא לא הביא לנו את כרטיס העלייה לפלייאוף. המשחק החשוב יהיה מחר, אז חייבים לשכוח מההישג של ניצחון על אלופת העולם. יש לנו כל הסיבות לשחק אפילו יותר טוב כדי להשיג את המטרה".


בגרמניה מאוכזבים מהכישלון הנוסף אחרי המונדיאל, אבל יואכים לב הדגיש שהגרמנים רוצים לנצח. "כולנו התאכזבנו ביום שישי. קיוויתי שהצרפתים ישיגו לפחות נקודה. חבל שאנחנו לא יכולים כבר לתקן את המצב ברגליים שלנו, אבל חשוב שנסיק את המסקנות הנכונות וננצח אותם ואז לצערי נצטרך להתחיל הכל מחדש. אם אתם חושבים שאפשר להישאר בין ארבע הכי טובות בעולם יותר מ-20 שנה ברצף אתם לא מבינים כדורגל. אנחנו רוצים להיות ראשונים מבין אלה שירדו ולסיים את השנה עם שני ניצחונות, אבל לדעתי הולנד פייבוריטית במשחק". גרמניה ניצחה 0:3 את רוסיה במשחק ידידות בסוף השבוע האחרון. לב אמר כי לא ברור אם מרקו רויס יהיה כשיר למשחק מחר.


ג'ושוע קימיך אמר: "היתה לנו שנה גרועה מאוד, אבל אנחנו רוצים לסיים אותה עם משחק טוב. מרגיז אותי אישית שהרמנו ידיים. אנחנו תמיד רוצים להתחרות ברמה הכי גבוהה האפשרית. מקווה שנעלה לדרג הראשון באליפות הבאה".


לב.
לב. "אי אפשר להישאר 20 שנה בין 4 הגדולות" (Gettyimages)


דרג ב'
בית 1: צ'כיה – סלובקיה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1)

מכיוון שאוקראינה כבר הבטיחה את העלייה מהבית הזה, הצ'כים זקוקים לתיקו להישאר בדרג שלהם, בעוד הסלובקים חייבים ניצחון.


בית 4: דנמרק – אירלנד
הדנים הבטיחו עלייה מהבית עם הניצחון 1:2 בויילס בשישי, ואירלנד תרד לדרג ג' בלי קשר לתוצאה.


דרג ג'
בית 3: בולגריה – סלובניה (21:45) / קפריסין – נורבגיה (21:45)
סלובניה בכל מקרה תרד לדרג ד' וקפריסין, שצפויה להמשיך תחת המאמן הישראלי רן בן שמעון, איבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף. המאבק הוא בין בולגריה לנורבגיה, כאשר אם רק נבחרת אחת תנצח היא תעפיל לשלב הבא. שני המשחקים ביניהן הסתיימו ב-0:1 לכל אחת, אך לנורבגיה הפרש שערים עדיף מה שאומר שאם היא תנצח את קפריסין, הבולגרים יהיו חייבים לנצח את סלובניה בהפרש שערים גדול יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי