גלאקסי כללה את זלאטן איברהימוביץ' בסגל ל-2019

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | לוס אנג'לס גלאקסי, רשמי

למרות דיווחים לפיהם השבדי עשוי לשוב למילאן כבר בינואר הקרוב, בלוס אנג'לס לא מתכוונים לוותר על שירותיו. מי שכן שוחרר הוא אשלי קול, המגן האנגלי בן ה-37

(גודל טקסט)
בשבועות האחרונים נקשר פעם אחר פעם שמו של זלאטן איברהימוביץ' עם חזרה לליגה האיטלקית, כשמילאן היא הקבוצה הנחשבת למועמדת המובילה להשיב לשורותיה את הענק השבדי שחוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי מסתיים רק בעוד כשנה, בדצמבר 2019, אבל רשימת השחקנים שפרסמה הקבוצה האמריקאית לשנת 2019 מעידה כי אין לה כוונה לשחרר בקרוב את החלוץ שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-37.


איברהימוביץ' הצטרף ללוס אנג'לס גלאקסי במארס האחרון ובהחלט קיימת האפשרות שיעזוב את ארצות הברית וישוב לליגה האיטלקית בתום עונת 2018/19, אבל נראה שעד הקיץ הקרוב הוא ימשיך לבלות את זמנו בארצות הברית. רק לאחרונה דווח כי הוא יעבור למילאן בינואר הקרוב בחוזה לשישה חודשים עם אופציה לשנה נוספת.


מי שלא מופיע ברשימת השחקנים שפרסמה לוס אנג'לס גלאקסי ל-2019 הוא אשלי קול, המגן השמאלי האנגלי שרשם רק 16 הופעות בשנה וחצי ברומא לפני שהצטרף לגלאקסי בינואר 2016, וגם שם התקשה לשחזר את יכולתו הגבוהה מימים עברו וכעת כשחוזהו מסתיים גם ייפרד מהקבוצה בגיל 37.


Former England international Ashley Cole has been released by MLS side LA Galaxy. (Source: @LAGalaxy) pic.twitter.com/x5KrlsJxJw

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) November 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי