מסי נפגש עם יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית. יחזור לנבחרת?

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

קפטן ברצלונה צפה בגמר הליברטדורס בו נפגש טאפיה, שצייץ לאחר מכן: "מתכנן את העתיד. ערכנו פגישה בין מסי והמאמן סקאלוני". האם הכוכב יוביל את האלביסלסטה בקופה אמריקה?

(גודל טקסט)
ליאו מסי, שאמור לשחק הערב (שלישי, 22:00) בליגת האלופות עם ברצלונה נגד טוטנהאם, צפה כידוע בגמר הליברטדורס באצטדיון "סנטיאגו ברנבאו" בו ניצחה ריבר פלייט 1:3 את בוקה ג'וניורס אחרי הארכה וזכתה בגביע. לא ברור אם הדבר תוכנן מראש, אבל יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית קלאודיו "צ'יקי" טאפיה וכן מאמן הנבחרת ליאונל סקאלוני שהיו במשחק נפגשו עם קפטן ברצלונה, פגישה שעוררה ספקולציות לגבי אפשרות שהכוכב יחזור לשחק במדי ה"אלביסלסטה" ב"קופה אמריקה" בקיץ הקרוב בברזיל.


כזכור, מסי לקח בקיץ הפסקה מהמדים הלאומיים אחרי המונדיאל המאכזב, כשלפי הדיווחים דובר על לפחות שנה ובארגנטינה שורר חוסר ודאות לגבי הסוגיה אם מסי פרש סופית מהנבחרת או יחזור לשחק בה. הנבחרת נראתה לא רע בלעדיו והתאוששה באופן יחסי מהכישלון ברוסיה בו הודחה על ידי צרפת בשמינית הגמר, אבל מסי נמצא שוב בשיא כושרו ובארגנטינה רוצים שיחזור לשחק. טאפיה פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה שלו לצד מסי וכתב: "אני עוזב את מדריד אחרי הסופר-גמר של הליברטדורס ואחרי כמה ימי עבודה אינטנסיביים. אני מסיים את השנה ומתכנן את העתיד. ערכנו פגישה בין מסי וסקאלוני".


לפי הדיווחים, מסי היה באצטדיון יחד עם בנו טיאגו ואביו חורחה וכן עם מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה. לפי העיתון הארגנטינאי "אולה" אף אחד לא ראה את מסי נפגש עם יו"ר ההתאחדות, אבל אפשר להניח שהוא לא ישקר באופן כל כך בוטה והפגישה אכן התקיימה. בעיתון אף נכתב כי ייתכן שכרגע לא יפורסם דבר על למשחק ההכנה הבא של ארגנטינה במארס.


Dejando Madrid, luego de la Superfinal de Libertadores, y de varias jornadas intensas de trabajo. Finalizando el año y proyectando lo que se viene, nos reunimos con Scaloni y Leo Messi @Argentina ⚽️ pic.twitter.com/XHLuGZVzjm

— Chiqui Tapia (@tapiachiqui) 10 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי