סולארי: "אוהב את איסקו". צפו: אל עין הדהימה את ריבר

איסקו
איסקו | AFP

מאמן ריאל מדריד דיבר לקראת חצי גמר גביע העולם למועדונים מול קאשימה היפנית (רביעי, 18:30 בספורט1) והתייחס גם לעתידו, מרסלו תמך במוריניו. המארחת מאיחוד האמירויות הדיחה בפנדלים את מחזיקת גביע הליברטדורס

(גודל טקסט)

בחוזה של מאמן ריאל מדריד, סנטיאגו סולארי, קיים סעיף לפיו הוא חייב לזכות לפחות בתואר עד לקיץ הקרוב כדי שחוזהו יוארך אוטומטית עד 2021, כך לפי דיווחים. אם לא יזכה בתואר – רשאית ההנהלה לדון בפיטוריו.

החל ממחר (רביעי) ריאל מדריד יכולה לעשות צעד חשוב לקראת תואר ראשון של סולארי וזכייה נוספת בגביע העולם למועדונים, אם תנצח באבו דאבי את אלופת אסיה, קאשימה אנטלרס היפנית (18:30, שידור ישיר בספורט1). בגמר כבר ממתינה למנצחת מארחת הטורניר, אל עין מאיחוד האמירויות שהדיחה בפנדלים את מחזיקת גביע הליברטדורס, משמע אלופת דרום אמריקה ריבר פלייט.

בתום 90 דקות בחצי הגמר הראשון נפרדו הצדדים ב-2:2, כשריבר פלייט אף החמיצה פנדל במחצית השנייה מרגלי פיטי מרטינס, וגם לאחר 120 דקות לא הושגה הכרעה ואז שוב החמיצה ריבר – זה אף היה הפנדל האחרון והמכריע אותו בעט אנזו פרס. שוער ריבר, פרנקו ארמאני, נגע בשני כדורים בדו קרב מהנקודה הלבנה, אבל לא הצליח למנוע מהם להיכנס לרשת והארגנטינים הודחו.

ובחזרה למשחק של הבלאנקוס: מבחינת ההרכב גארת' בייל צפוי לחזור לשחק לאחר שסבל מפציעה בקרסול בהפסד 3:0 לצסק"א מוסקבה ולא שיחק בניצחון 0:1 על ראיו בליגה. גם קארים בנזמה שנפגע מול ראיו והוחלף צפוי לשחק.


בייל מתאמן באבו דאבי. יחזור לדשא (AFP)

סנטיאגו סולארי דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מייחסים חשיבות גדולה למפעל הזה ולמשחק. ננסה לזכות בתואר. אנחנו מעריכים את היריבות מאוד ויש לנו כבוד גדול אליהן. כשהייתי תלמיד ברחתי מבית הספר כדי לראות את גמר הגביע הביניבשתי בין מילאן לסאו פאולו. עכשיו הפורמט השתנה, אבל זו אותה תחרות. הוא יותר הוגן ויותר מסובך. מי אני שאזלזל ביריבה?".

עתידו אם לא יזכה בגביע העולם למועדונים: "אותה הרגשה שהייתה לי כשהחלתי בנוער של ריאל מדריד ב', אחר כך כשחקן. אני מנסה לתת את המיטב בכל מקום שאני נמצא. זו הפילוסופיה שלי והדרך להסתכל על הכדורגל".

על מעמדו של איסקו: "אני אוהב אותו. יש לי הערכה גדולה אליו כשחקן, אבל זו עבודה קשה לבחור כל פעם את השחקנים שיעלו בהרכב".

פיטורי מוריניו: "יש לי את כל הכבוד אליו. את מי הייתי מחקה מבין מוריניו ופפ גווארדיולה? יש לי הערכה לכדורגל התקפי, לכבוש כמה שיותר שערים ולשחק כדורגל טכני ופיזי. בקיצור, כל המעלות החשובות שיש בחולצה של ריאל מדריד". 


"מנסה לתת את המיטב בכל מקום שאני נמצא". סולארי (AFP)

המגן מרסלו דיבר אף הוא: "ההצלחה שלנו עד היום הייתה בזכות האחדות בחדר ההלבשה. אנחנו משחקים כבר הרבה זמן ביחד, אבל זה לא נגמר עדיין. אנחנו לא רוצים לעצור כאן ועדיין כולם רעבים לתארים נוספים. אתגר חדש בלי כריסטיאנו רונאלדו? אנחנו משפחה ולא חושבים על הבודדים, אלא על הקבוצה".

שילוב הצעירים ומעמדו של איסקו: "כשהגעתי לריאל מדריד היו צעירים שעזרו לי ועכשיו הוותיקים ואני ביניהם עושים את אותו הדבר. הם צריכים להיות רגועים, לעבוד קשה וברור לי שהם יגיעו רחוק אם יעשו זאת. איסקו? כולנו יודעים איזה שחקן איכותי הוא. עבורי הוא אחד הטובים שיש. איסקו במדריד עד המוות, כמו אחרים".

גם הברזילאי התייחס לפיטורי מוריניו: "לא באתי לדבר על זה, אבל חבל שמאמן כזה גדול נמצא עכשיו בלי מועדון. אני לא זה שיחליט אם הוא יחזור לאמן אותנו, אבל אני מעריך את מה שעשה עבורנו".


מרסלו. מעריך את מה שעשה מוריניו עבור הבלאנקוס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי