צפו: 0:2 חשוב ליונייטד אצל ברנלי. ליברפול מעדה מול פאלאס

מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד | Gettimages

מרסיאל ורוני העניקו ניצחון לשדים ללא זלאטן הפצוע. בנטקה ופאלאס ניצחו 1:2 באנפילד

(גודל טקסט)
שני משחקים סוגרים את המחזור ה-34 בפרמייר-ליג ושניהם בסימן צמרת מול תחתית. מנצ'סטר יונייטד התקרבה נקודה למנצ'סטר סיטי עם 0:2 על ברנלי והתסדרה ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע. ליברפול ספגה מכה בשאיפות הטופ 4 שלה ונוצחה 2:1 באנפילד על ידי קריסטל פאלאס. קלופ עדיין בטופ 4 אבל עם משחקים עודפים.



ברנלי – מנצ'סטר יונייטד 2:0

מנצ'סטר יונייטד התקרבה נקודה למנצ'סטר סיטי רגע לפני הדרבי ביניהן בחמישי (22:00, ספורט1). השדים האדומים לא התקשו אצל ברנלי. אנתוני מרסיאל כבש ראשון בדקה ה-21 אחרי מתפרצת קטלנית. הצרפתי הכניע מקרוב את טום היטון וחגג שער ליגה רביעי העונה וראשון מחוץ לאולד טראפורד. השער ה-25 במדי יונייטד – יחייב אותה להעביר למונאקו עוד 10 מיליון יורו. 18 דקות עברו ורוני כבש את השני מקרוב והשלישי שלו העונה. מוריניו עוד יכול לפנטז על הטופ 4.



רוני כובש? אירוע נדיר
רוני, חזר לכבוש (Gettyimages)


ליברפול – קריסטל פאלאס 2:1
פאלאס כבר היכתה בצ'לסי ושוב השכילה להפתיע את אחת הגדולות ובעיקר לחבל בשאיפות המאבקים על הטופ 4 של המייטירדס. זה החל דווקא טוב עבור יורגן קלופ עם כדור חופשי גדול של פליפה קוטיניו בדקה ה-24 שהכניע את וויין הנסי אלא שאז נכנס לעניינים האקס כריסטיאן בנטקה ודאג להרוס לאיש שלא ממש ספר אותו באנפילד. בדקה ה-42 הוא איזן מקרוב ובדקה ה-74 השלים מהפך גדול עבור סם אלרדייס. קלופ רק בפער של שלוש נקודות על יונייטד החמישית עם שני משחקים עודפים, פאלאס התקרבה להישארות. צפו בתקציר


בנט'הבנטקה מכניע את מיניולה. נקם באקסית (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי