חגיגות גדולות בניוקאסל מההעפלה לפרמייר-ליג, בניטס דורש חיזוק

ניוקאסל
ניוקאסל | צילום מסך

המגפייז מאושרים מהחזרה לפרמייר-ליג, בניטס החמיא לאוהדים ודרש חיזוק משמעותי. וגם: מספרי העלייה

(גודל טקסט)
הרבה גבות הורמו כאשר רפא בניטס הסכים בקיץ האחרון לרדת עם ניוקאסל לצ'מפיונשיפ אחרי שאימן לפני כן את ריאל מדריד, אבל למרות שהספרדי ירש קבוצה עם המון מבעיות ובעלים שנוי במחלוקת כמו מייק אשלי, הוא הצליח אתמול (שני) להחזיר את הקבוצה לפרמייר-ליג בזכות 1:4 על פרסטון. תוך שישה חודשים נפל בניטס מסנטיאגו ברנבאו לבארטון מהצ'מפיונשיפ, אבל הוא היה חדור מטרה.

 

למרות ההישג היו הרבה בעיות בניוקאסל ולא ברור אם בניטס יישאר גם בעונה הבאה. לאחר המשחק הוא רמז שייתכן ויעזוב אחרי שהיו ידיעות על כך שהוא כועס על הבעלים שלא הסכים לחזק את הקבוצה בינואר: "אף פעם אי אפשר לדעת. זה כדורגל. אנחנו צריכים ליהנות היום מההישג ואחר כך נראה. האוהדים היו נפלאים עבורי. הנאמנות שלהם הייתה שווה הכל. זו הרגשה גדולה שמועדון כזה גדול וכל העיר תומכים בך. אני אפילו שמח יותר מבעבר שהחלטתי להישאר".




 

בראיון ל"סקיי" רמז הספרדי שהוא דורש מאשלי לחזק את הקבוצה בצורה ניכרת לקראת המאבקים בפרמייר-ליג. "אנחנו צריכים לנתח הרבה דברים הקיץ, אבל אני מרוצה בקבוצה. מקווה שנעשה מה שצריך כדי להיות חזקים בליגה הראשונה ונניח את היסודות לעתיד".

 

סט. ג'יימס פארק חגג אתמול את העלייה לפרמיירליג וכבר בדקה ה-62 החלו הקריאות "רפא בניטס, רפא בניטס". נראה שהספרדי לא נתקל בכל כך הרבה אהבה כמו בניוקאסל. מתוך 18 הקבוצות האחרונות שירדו ליגה רק שתיים עלו שנה לאחר מכן אוטומטית. זו העלייה השישית של ניוקאסל לליגה העליונה ב-125 שנה וזו פעם ראשונה מאז שנות השישים שהקבוצה מבטיחה עלייה באצטדיון שלה.


Congratulations Rafa and well done @NUFC. The @premierleague is a better place with the Toon in it! Now the fun begins. 

— Alan Shearer (@alanshearer) April 24, 2017

 

בקיץ האחרון נכנסו 20 מיליון ליש"ט לקופת המועדון ממכירת שחקנים ורכש שחקנים אחרים. בניטס האחראי הבלעדי להצלחה אחרי שנתן לאוהדים להבין שהקבוצה תעשה הכל לעלות ליגה והם חטפו מנויים בתחילת העונה. אתמול היו בסט. ג'יימס פארק למעלה מ-50 אלף צופים. הרכש של דווייט גייל היה מקריסטל פאלאס היה הכי משמעותי. החלוץ כבש 22 שערים למרות שנעדר ממספר משחקים בסיום העונה בשל פציעה. שחקני הרכש מאט ריצ'י וג'ונג'ו שלבי גם הצטיינו. ריצ'י אמר במהלך החגיגות: "השחקנים לא איבדו לרגע את האמונה שנעלה גם אם ניצחנו רק שני משחקים בשמונה האחרונים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי