אוהדי טוטנהאם התגרו בוונגר, הצרפתי נטש מסיבת עיתונאים

אוהדי טוטנהאם
אוהדי טוטנהאם | Gettyimages

התרנגולים מאושרים מה-0:2 על ארסנל, האוהדים קראו לצרפתי להישאר. פוצ'טינו החל במלחמה פסיכולוגית מול צ'לסי

(גודל טקסט)
טוטנהאם חגגה אתמול (ראשון) ניצחון כפול. 0:2 בדרבי על ארסנל תמיד חשוב בטח כשהוא גורם לכך שבפעם הראשונה בעידן ארסן ונגר, התרנגולים יסיימו את העונה מעל התותחנים בטבלה, וגם הניצחון השאיר על כנו את פער ארבע הנקודות מצ'לסי.

 

במהלך חגיגות הניצחון מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, פגע עם אגרופו בטעות באחד מעוזריו. לאחר הניצחון הארגנטינאי דיבר על הצורך להפעיל לחץ פסיכולוגי על צ'לסי והבטיח שיילחם על האליפות עד הרגע האחרון. כבר ביום שישי הקרוב יוכלו חניכיו להוריד את הפער לנקודה כאשר ישחקו נגד ווסטהאם במשחק מוקדם, כאשר צ'לסי תארח את מידלסברו רק ביום שני. "יש לנו משחק לא קל, נראה מה יקרה".





 


בארסנל ההפסד בדרבי נראה כמו הקש ששבר את גב הגמל. המאמן ארסן ונגר נטש זעם את מסיבת העיתונאים וסירב להודות שהשליטה בצפון לונדון עברה מארסנל לטוטנהאם: "באופן כללי, הניצחון מגיע לטוטנהאם, כי הם כבשו צמד ואנחנו לא, אבל עד לשער הראשון זה היה משחק שקול. לא תקפנו מספיק, אבל זה גם בגלל טוטנהאם שהיו חדים יותר. אנחנו לא ברמץ הביטחון שרצינו להיות בשלב הזה. לסיים בין ארבע הראשונות יהיה קשה מאוד". על העובדה שטוטנהאם תסיים לראשונה ב-22 שנה מעל ארסנל אמר: "זה מקרי. אם זה קורה פעם ב-20 שנה זה אומר שמתמטית זה חייב לקרות פעם אחת".

 

אוהדי טוטנהאם, שחגגו את הניצחון, ניסו לתקוף לאחר המשחק את המנחה הפופולרי של ערוץ האוהדים של ארסנל רובי, שנאלץ לקבל ליווי משטרתי בדרכו הביתה. לראשונה אחרי זמן רב אוהדי ארסנל לא יחגגו את "וטרינגהאם דיי" בו הם חוגגים את סיום העונה מעל טוטנהאם.






ונגר ופוצ'טינו. סדר עירוני חדש. צילום: gettyimages

 

הארי קיין הפך למלך שערי הדרבי עם שישה, כשעבר את גארת' בייל. בנוסף, אוהדי טוטנהאם הטרידו את ונגר במהלך המשחק עם כרזות: "רוצים שתישאר".

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי