שישי בפרמייר-ליג: טוטנהאם תצמק את הפער לנקודה?

קיין
קיין | צילום: Gettyimages

התרנגולים יתארחו אצל ווסטהאם (22:00, ישיר בספורט1) בידיעה שניצחון עשוי להלחיץ את הבלוז. פו'צטינו יצא להגנת ביליץ'

(גודל טקסט)

 אנטוניו קונטה הביע תמיהה מדוע משחקי טוטנהאם וצ'לסי לא משוחקים עד סוף העונה באותה שעה ובאותו יום, והוא צדק. מחר (שישי, 22:00 בספורט1) טוטנהאם יכולה לנצח את ווסטהאם ב"לונדון סטדיום" ולהוריד את הפער ביניהן לנקודה אחת בלבד, ואילו הבלוז ישחקו רק ביום שני מול מידלסברו.


טוטנהאם ניצחה כבר תשעה מחקים רצופים, שיא פרמייר-ליג שלה, והיא מפגינה את הכדורגל הטוב ביותר בליגה, אבל צ'לסי קבוצה עם ניסיון והמשחקים שלפניה הרבה יותר קלים מאשר נותרו טוטנהאם. לווסטהאם המשחק יוקרתי בעיקר. הקבוצה אומנם לא הבטיחה מתמטית את הישארותה בליגה, אבל אין כמעט אפשרות שתרד ליגה. 


המשחקים בין שתי הקבוצות היו תמיד סוערים. אחרי ארסנל, ווסטהאם היא הקבוצה הכי שנואה על אוהדי טוטנהאם, וגם לאוהדי הפטישים לא חסרה איבה נגד התרנגולים – ב-2013 נעצרו שני אוהדי הפטישים על הצדעה במועל יד במשחק החוץ בווייט הארט ליין וקריאת קריאות אנטישמיות.


המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו אומנם הכריז שיהיה מאוכזב אם קבוצתו לא תזכה באליפות, אבל זו תהיה רעידת אדמה אם זה יקרה. טוטנהאם שנייה בטבלה, ווסטהאם רק 15. ראשי ווסטהאם הודיעו למנג'ר סלבן ביליץ' שיעשו הערכה מחדש לגביו רק בקיץ ופוצ'טינו מיהר לתמוך בו כשאמר: "הוא עשה עבודה מצוינת בווסטהאם. לשחק באיצטדיון האולימפי קשה מאוד וצריך להסתגל. ראינו את זה השנה כשעברנו לשחק בוומבלי באלופות וזה יקרה לנו בשנה הבאה כשנשחק בליגה בוומבלי". 


המגן השמאלי דני רוז ימשיך כנראה להיעדר מהמשחק של טוטנהאם בגלל פציעה ויחזור רק בשבוע הבא. לגבי המגן השני קייל ווקר, יש שמועות חזקות שהוא בדרך למנצ'סטר סיטי. רבים סבורים שהוא אותת על כך כשהחליף את תמונתו בטוויטר לזו במדי אנגליה, פוצ'טינו מצידו החליט לא להתייחס לשמועות. טוטנהאם עשויה לדרוש 35 מיליון ליש"ט על ווקר שמרוויח כיום 70 אלף ליש"ט לשבוע ובסיטי הוא עשוי להכפיל את השכר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי