מוריניו: "ונגר לא צריך להשלים איתי. הוא ישמח מההרכב"

ונגר ומוריניו
ונגר ומוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לקראת משחק החוץ מול ארסנל (ראשון, 18:00 בספורטHD1): "איבדנו סיכוי לאלופות דרך הליגה". וגם: קוטיניו צפוי להיות כשיר בליברפול

(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בפרמייר-ליג יימשך מחר (ראשון), ובערב אף ייערך המשחק המרכזי בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד, קרב על הכרטיס לליגת האלופות שז'וזה מוריניו כבר הבהיר כי מדובר במשחק בו הוא יעניק לכוכביו מנוחה.


ארסנל – מנצ'סטר יונייטד (18:00, ישיר בספורטHD1)

נראה שעבור ונגר זו כנראה הזדמנות אחרונה לנסות להתברג בין ארבע הראשונות ורק ניצחון יספק את התותחנים, אבל יונייטד לא הפסידה 25 משחקי ליגה ברציפות וגם בהרכב חסר ינסו השדים האדומים להימנע מהפסד.


ז'וזה מוריניו מעולם לא הפסיד לארסן ונגר ב-15 משחקים בכל המסגרות, כידוע מדובר בשני מאמנים שלא נמצאים בקשר (וזאת בלשון המעטה) וכשנשאל על כך "המיוחד", אחרי שוונגר טען כי הוא מוכן להתפייס, השיב הפורטוגלי: "הוא לא צריך, כי אין שום בעיות. במשחק האחרון באולד טראפורד לחצנו ידיים לפני ואחרי המשחק ואני עוד שזוכר שפגשתי אותו בפרוזדור ושוב לחצנו ידיים. יכולה להיות בעיה על כר הדשא, אבל ביום למחרת כבר אין בעיה. אני בטוח שהוא יהיה מרוצה שאני הולך לשנות את ההרכב".




במפגש הקודם ביניהם הם כבר לחצו ידיים (Gettyimages)
 


היחס של מוריניו למשחק: "ברור שננסה לנצח. אנחנו לא מתכוונים להגיע לארסנל ולומר להם 'בבקשה תנצחו אותנו 0:6', אבל אני לא יכול לשחק עם אותה קבוצה נגד ארסנל ומול סלטה בגומלין ביום חמישי (בחצי גמר הליגה האירופית, י.ז). המשחק האחרון בליגה נגד סוונזי היה הצ'אנס האחרון שלנו להיאבק על כרטיס לאלופות בליגה וזה הסתיים בתיקו". 


 

ארסנל ניצחה בשמונה מתוך עשרת המשחקים האחרונים בביתה. בעונה שעברה ניצחה ארסנל את יונייטד 0:3 באמירויות והיה זה ניצחונה היחיד על האדומים ב-11 המפגשים האחרונים בליגה. האורחת לא הפסידה בשני משחקי חוץ ברציפות מול ארסנל מאז נובמבר 2011. 


 

גרניט ג'אקה בספק למשחק בארסנל בגלל פציעה. שקודראן מוסטפי ושוער המשנה דויד אוספינה חזרו לאימונים. מרואן פלאיני מושעה ביונייטד בגלל הרחקה וייתכן כי וויין רוני יהנה מכך וישוב להרכב.
 

ליברפול – סאות'המפטון (15:30, ישיר בספורטHD1)

השחקנים של יורגן קלופ זקוקים לניצחון כדי להישאר בתמונת הסיכויים להעפיל לליגת האלופות, אולם הם יארחו את הקדושים שלא נכנעו מולם בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות. 


יורגן קלופ אמר: "אני יודע שהכל אפשרי במצב שלנו. העבודה שלנו היא לא לספור נקודות, אלא לקחת אותן. אין בין קבוצות הצמרת ממקום ראשון לשישי אף קבוצה שיכולה להרשות לעצמה לאבד אפילו נקודה במחזור הקרוב. נצטרך להילחם עם מה שיש לנו וזה מה שעושה את הליגה הזאת כל כך מרגשת". 


פיליפה קוטיניו צפוי להיות כשיר למשחק אחרי שנפצע במשחק הקודם. בסאות'המפטון צ'רלי אוסטין עשוי לקבל דקות ראשונות מאז נפצע ב-8 בדצמבר. 


קוטיניו. צפוי להיות כשיר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי