דיווחים: יונייטד תשלם 102 מיליון ליש"ט על בייל

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettiyimages

האם הוולשי של ריאל מדריד ישוב לאנגליה? הבלאנקוס לא מתכוונים להחזיקו בכוח אם תתקבל הצעה בגובה תג המחיר - סכום שז'וזה מוריניו והשדים האדומים מוכנים להשקיע

(גודל טקסט)
 העיתונים "מונדו דפורטיבו" ו"אינדיפנדנט" מדווחים הבוקר (שבת) שגארת' בייל עשוי לעזוב בקיץ את ריאל מדריד עבור מנצ'סטר יונייטד.


אם בעונות קודמות הידיעה נשמעה לא אמינה, הפעם יש לה אחיזה גדולה במציאות. בריאל מדריד מאוכזבים מסדרת הפציעות של בייל מאז הגיע למועדון, כזו שלא מאפשרת לו לממש את יכולתו, ומצד שני לקבוצה כישרונות צעירים כמו לוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו ולצורך העניין גם איסקו שיכולים להיכנס למשבצת של הוולשי. בייל רוצה להיות כשיר לגמר בקרדיף, שם נולד, ועובד קשה כדי שיוכל לשחק מול יובנטוס.



דווח שסוכנו, ג'ונתן בארנט, עובד קשה כדי לנסות להעביר אותו ליונייטד. לפי אותן ידיעות, ריאל מדריד כבר לא עומדת על הרגליים האחוריות כדי להשאיר אותו בקבוצה, אבל תדרוש 102 מיליון ליש"ט – סכום שיא – אותו השדים האדומים מוכנים לשלם.


הפרשנים בספרד טוענים שבלעדי בייל ריאל מדריד משחקת היום טוב יותר ושאין צורך להיאחז בציפורניים בשלישיית BBC. הבעיה העיקרית של בייל הן 17 פציעות מהן סבל מאז הגיע למועדון ב-2013. גם כששיחק בטוטנהאם נפצע בקלות. בספרד כותבים לא אחת על כך שיש לו "רגלי זכוכית" ומותחים ביקורת על היאחזותו של זיזו ב-BBC ברגע שהם כשירים.


הנשיא פלורטינו פרס ראה כל הזמן את בייל כיורש של כריסטיאנו רונאלדו, אבל גם הוולשי כבר לא צעיר ובעוד חודשיים יחגוג 28. אם ימשיך להיפצע בכזו תדירות, ריאל מדריד גם לא תוכל לדרוש את הסכום הענק בו היא נוקבת לפי הדיווחים. חוזהו האורך עד 2022, אבל ביונייטד מוכנים לשלם עבורו כמאה מיליון ליש"ט.
 

Happy Birthday my friend!! @MarceloM12  pic.twitter.com/EUtAVEGTXi

— Gareth Bale (@GarethBale11) May 12, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי