לראשונה בהיסטוריה: משחק פלייאוף בין ליברפול לארסנל?

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

אפשרות סבירה למפגש ישיר על קביעת העולה למוקדמות ליגת האלופות. ונגר רוצה את מאחרז, האוהדים מתחננים שסאנצ'ס יישאר

(גודל טקסט)
ארסנל נשארה במירוץ לאחד הכרטיסים לליגת האלופות אחרי ניצחון גדול על סטוק (1:4), אבל היא עדיין לא תלויה בעצמה למרות שצמצמה את הפער מליברפול הרביעית לנקודה אחת ונותרו לה שני משחקים קלים בבית נגד סנדרלנד ואברטון.

 

התותחנים רשמו ניצחון שישי ברציפות בליגה והפרש השערים שלהם שווה כעת לליברפול (29+). אם שתי הקבוצות יסיימו עם אותם מדדים כמו נקודות, הפרש שערים וכיבוש שערים הם ישחקו לראשונה בהיסטוריה משחק פלייאוף לקביעת העולה למוקדמות האלופות.

 

בקבוצה הלונדונית מודאגים מפציעתו של אלכסיס סאנצ'ס שיכולה למנוע מהם לנצח במשחקים האחרונים. סאנצ'ס, שהוחלף לקראת הסיום כבש את שערו ה-21 העונה והשתווה להארי קיין במקום השני בטבלת הכובשים. בנוסף כבש את שערו ה-50 בפרמייר-ליג ב-101 משחקים בלבד ונבחר לשחקן המצטיין של המשחק.

 

אוהדי ארסנל, ששוב קראו לארסן ונגר ללכת הביתה, התחננו ברשתות החברתיות לשלם לסאנצ'ס כל סכום שירצה, אך הצ'יליאני מבוקש בבאיירן מינכן וספק רב אם יישאר. במצב 1:2 לארסנל סאנצ'ס נפצע וסימן לספסל להחליף אותו, אבל ארסן ונגר התעלם. הכוכב המשיך לשחק כמעט על רגל אחת ועדיין כבש את השלישי. ונגר הסביר בסיום: "התעלמתי מבקשתו רק בגלל שלא הבנתי עד כמה הפציעה שלו חמורה. בהתחלה חשבתי שנפצע קצת בשרירי הבטן וזה יעבור. השארתי אותו לעוד כמה דקות והוא כבש. זה אלכסיס. הוא לוחם, שתמיד מוצא כוח להמשיך. השער השלישי שלו עשה את ההבדל".




ארסן ונגר. מתכנן את העתיד. צילום: AFP

 

ב"סאנדיי אקספרס" פורסם שוונגר עסוק בינתיים בבניית הקבוצה לשנה הבאה למרות שעדיין לא ברור סופית אם יישאר ויחתום על חוזה חדש. בין היתר הקבוצה רוצה את ריאד מאחרז מלסטר שיעלה 55 מיליון ליש"ט. הוא עשוי להגיע במקום סאנצ'ס או מסוט אוזיל. המגן של מידלסבורו, בן גיבסון. הקבוצה מחפשת חלוץ, מגן שמאלי, בלם ושוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי