המועמדים להחלפת דה חאה: דונארומה, אובלק, שמייכל, לוריס והארט

דונארומה
דונארומה | צילום: AFP

מנצ'סטר יונייטד מחפשת באינטנסיביות שוער איכותי שיחליף את הספרדי המצטיין, שעשוי לעזוב לריאל מדריד

(גודל טקסט)
דויד דה חאה עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה ולעבור לריאל מדריד שרוצה אותו במקומו של קיילור נבאס. השוער הספרדי היה השחקן המצטיין של השדים האדומים בשנים האחרונות והם כבר מחפשים מחליף איכותי שיצליח ל"היכנס לכפפות הגדולות" שלו.

 

לפי הדיווחים באנגליה חמישה שוערים נמצאים על הכוונת של ז'וזה מוריניו והצוות שלו ואחד מהם יחתום זמן קצר לאחר סיום העונה. ברשימה נמצאים: קספר שמייכל (לסטר), הוגו לוריס (טוטנהאם), ג'ו הארט (שייך למנצ'סטר סיטי), יאן אובלק (אתלטיקו מדריד) וג'יאנלואיג'י דונארומה (מילאן).


 

דה חאה בן ה-26 חתם ביונייטד ב-2011 והפך לאחד השחקנים המצטיינים של הקבוצה. בין השאר הספיק לזכות באליפות אנגליה (2012/13), בגביע האנגלי (2015/16), בגביע הליגה (2016/17). פעמיים אף נבחר לשחקן העונה של הקבוצה ושלוש פעמים קיבל מהאוהדים את התואר המכובד על שם סר מאט באזבי. מאז יורו 2016 אף הפך לשוער הבכיר של נבחרת ספרד.

 

ריאל מחפשת את היורש של איקר קסיאס ובקרב האוהדים קיימים חילוקי דעות בנוגע לקיילור נבאס, כשנשיא המועדון פלורנטינו פרס חושב שדה חאה יכול להלהיב את האוהדים ולהפוך לסמל של הקבוצה, על אף שגדל דווקא אצל היריבה העירונית, אתלטיקו. דווקא המאמן זינדין זידאן מעריך מאוד את נבאס ולא שמח לשחררו. 




דויד דה חאה. המחליף של קסיאס. צילום: gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי