צפו: סלטיק זכתה בגביע אחרי 1:2 דרמטי על אברדין

סלטיק מחזיקת הגביע 2016/7
סלטיק מחזיקת הגביע 2016/7 | Gettyimages

אלופת סקוטלנד, קבוצתו של ניר ביטון שישב על הספסל במשך 90 דקות, גברה על סגניתה בליגה משער ניצחון של רוגיץ' בתוספת הזמן והשלימה עונה ללא הפסד באף משחק במסגרת המקומית

(גודל טקסט)
אלופת סקוטלנד, סלטיק, השלימה הערב (שבת) טרבל כשזכתה גם בגביע הסקוטי אחרי 1:2 על אברדין, משער ניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן מרגלו של טום רוגיץ'.


המשחק נערך באצטדיון האמפדן פארק בגלאזגו, ובמפתיע עלתה דווקא אברדין ליתרון בדקה התשיעית משער של ג'ונתן הייס. סלטיק חזרה למשחק כעבור שתי דקות בלבד משער של סטיוארט ארמסטרונג, אולם המתינה עד לתוספת הזמן של המחצית השנייה כדי להשלים את המהפך.


כשנדמה היה שהגמר ילך ל-30 דקות הארכה, הגיע המחליף טום רוגיץ' האוסטרלי שדהר עם הכדור מרחק של כ-30 מטרים, חדר לרחבה ומזווית קשה בעט משמונה מטרים לרשת. 1:2 לסלטיק שמשלימה עונה מושלמת בזירה המקומית – ללא אף הפסד בליגה, בגביע הליגה וכעת גם בגביע הסקוטי.


Celtic have not lost a match in domestic competition this season:

WWWWWDWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWDWWDWDWWWWWWW

Treble. pic.twitter.com/03QupLmBom

— Squawka Football (@Squawka) May 27, 2017


סלטיק שזכתה כאמור באליפות בארצה עם 106 נקודות, הקדימה ב-30 נקודות את יריבתה בגמר, אברדין, שסיימה שנייה בטבלה עם 76 נקודות. זה היה הגביע הראשון של סלטיק אחרי ארבע שנות בצורת ולצערו של הקשר ניר ביטון הוא צפה במשחק מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי