לראשונה בהיסטוריה: האדרספילד העפילה לפרמייר-ליג

האדרספילד
האדרספילד | Gettyiamges

זה היה קשה ומורט עצבים, אך בתום דו קרב פנדלים נקבע כי החבורה מיורקשייר תשחק בעונה הבאה בליגה של הגדולות, כמו כן תשלשל הקבוצה לקופתה כ-170 מליון פאונד

(גודל טקסט)
אצטדיון וומבלי בלונדון התמלא כמעט עד אפס מקום, הדרמה הייתה בשיאה ובסיום מותחן מאופס שארך מעל ל-120 דקות, העולה השלישית והאחרונה לעונת 2017/8 בפרמייר-ליג היא האדרספילד אחרי שגברה 3:4 על רדינג בדו קרב פנדלים.


הקבוצה מצפון אנגליה הצטרפה בכך לברייטון וניוקאסל שכבר הבטיחו את מקומן בליגה הראשונה, והיא תתוגמל יפה על הצלחתה כשתקבל כ-170 מליון פאונד. תקופת הזוהר של האדרספילד היתה בשנות השלושים עם שלוש זכיות רצופות באליפות אנגליה בין 1924 ל-1926, עליהן נוספו גם גביע אנגלי ומגן הקהילה. הפעם האחרונה שהקבוצה היתה בליגה הראשונה היתה בשנת 1972.



הבחורים של דייויד וגנר סיימו רק במקום החמישי את העונה הסדירה, אולם בפלייאוף הדיחו את שפילד ונסדיי, שסיימה רביעית, אחרי דו קרב פנדלים. השתיים נפרדו פעמיים בתיקו, 0:0 ו-1:1 בשפילד, אלא ששערי החוץ לא נספרים והאדרספילד הכריעה את ההתמודדות רק מהנקודה הלבנה.


At Wembley again for the #PlayOffFinal. pic.twitter.com/gT81VXNdSy

— Chris Wheatley (@ChrisWheatley_) May 29, 2017


האדרספילד פתחה את המשחק בסערה, תקפה מן הפתיחה ואף רשמה החמצת ענק מרגלי אייזיאה בראון, שממטרים ספורים בעט מול שער חשוף סנטימטרים ליד הקורה. רדינג ככל שנקפו הדקות נכנסה למשחק וחיכתה לטעות שתאפשר לה לעקוץ, אלא שהצדדים ירדו להפסקה לאחר 45 דקות מאופסות. המגמה נמשכה גם בחצי השני ולא היה מנוס מפנדלים, בסיומם כבש כריסטופר שינדלר את הפנדל ששלח את הקבוצה שלו לחגוג.




שינדלר חוגג.


שינדלר אמר בסיום: "אף אחד לא מרגיש בנוח לקחת פנדל כה מכריע אבל עמדנו בזה וזה הגיע לנו". האדרספילד רשמה הישג לא שגרתי, ולמעשה עלתה אחרי שלוש תוצאות תיקו, כששני ניצחונותיה בפלייאוף מגיעים אחרי פנדלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי