רשמית: ארסן ונגר חתם לשנתיים נוספות בארסנל

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

למרות מחאת האוהדים, המועדון אישר שהצרפתי ימשיך מחזיקת הגביע עד סוף עונת 2018/19: "מחוייבים לאתגר בליגה, אני יודע שזה מה שהאוהדים דורשים"

(גודל טקסט)

אחרי עונה סוערת במיוחד, ארסנל הודיעה רשמית על חידוש חוזהו של המנג'ר ארסן ונגר לשנתיים הקרובות, עד קיץ 2019.


כזכור במהלך העונה התפתחה מחאת אוהדים חוצת יבשות נגד המנג'ר הצרפתי, ונדמה היה שסיום דרכו במועדון בו הוא עובד מאז 1996 היא עובדה מוגמרת. אחרי הזכיה בגביע האנגלי התבטאו מספר שחקנים והביעו תמיכה בוונגר, שנראית כי השפיעה על קבלת ההחלטה.

על פי הפרסום ב"טלגרף", מעמדו של המאמן לא ייפגע והוא ימשיך לשלוט בצד המקצועי של המועדון, החל מהאימונים וכלה באסטרטגיית הרכש. כמו כן אנשי הצוות שלו ימשיכו גם הם.

We can confirm that the club has agreed a new contract with Arsène Wenger https://t.co/YZcmNufFrS

— Arsenal FC (@Arsenal) May 31, 2017

אחד מבעלי התותחנים סטן קרונקי אמר לאחר החתימה: "השאיפה שלנו היא לזכות באליפות ובשאר התארים הגדולים באירופה. זה מה שהאוהדים, השחקנים, המנג'ר, וההנהלה מצפים לו ול ינוחו עד שההישג יושלם. ארסן הוא האדם הכי מתאים לעזור לנו לגרום לזה לקרות. יש לו רקורד פנטסטי ואת הגיבוי המלא שלנו".


ונגר עצמו אמר לאחר החתימה: "אני אוהב את המועדון ואופטימי ונרגש לגבי העתיד. אני בודקים מה אנחנו עושים טוב ובמה עלינו להשתפר. זאת של שחקני חזקים ועם כמה חיזוקים נוכל להצליח אפילו יותר. אנחנו מחוייבים לאתגר בליגה ונתמקד בזה בקיץ ובעונה הבאה. אני אסיר תודה להנהלה על התמיכה ולסטן על שעשה הכל כדי שנוכל לזכות בעוד תארים. זה מה שכולנו רוצים, ואני יודע שזה מה שהאוהדים שלנו דורשים".

Arsene Wenger signs new two-year contract to continue as @Arsenal manager

More: https://t.co/wBz2lL93Vzpic.twitter.com/hRwdCRLOyh

— Premier League (@premierleague) May 31, 2017

ב-21 עונותיו כמאמן התותחנים זכה הצרפתי בשלוש אליפויות (1997/8, 2001/2, 2003/4) בנוסף זכה בשישה גביעים עם הקבוצה ושישה מגני קהילה. ב-2005 הגיע לגמר ליגת האלופות והפסיד לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי