עושים שוק: אייאקס מינתה מאמן, חבר חדש לניר ביטון

מרסל קייזר
מרסל קייזר | טוויטר

קייזר יחליף את פיטר בוס, ג'וני הייס חתם בסלטיק. וגם: גלאטסראיי ובשיקטאש אחרי נאסרי, טבס עשוי לעזוב את סין וזניט הציעה חוזה לפפה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות באירופה נמצא בעיצומו, וספורט1 מביא לכם את כל הדיווחים החמים.


רשמי
* דפורטיבו אלאבס הודיעה על מינויו של לואיס סובלדיה למאמן הקבוצה במקום מאוריסיו פלגרינו. הארגנטינאי אימן לאחרונה את  אינדפנדיינטה מדיין הקולומביאנית.


FICHAJE | Luis Zubeldía, nuevo entrenador del Deportivo Alavés

Acuerdo para la 2017-18 ➡️ https://t.co/cQxXvoWgio

#ZubeldíaAlbiazulpic.twitter.com/5O5ultjvGb

— Deportivo Alavés (@Alaves) June 17, 2017

* סלטיק הודיעה על החתמתו של של ג'וני הייס (29), שחקן הכנף של נבחרת אירלנד ואברדין. הייס חתם לשלוש שנים בשורות אלופת סקוטלנד.


* מרסל קייזר מונה למאמן אייאקס ויחליף בתפקיד את פיטר בוס, שעזב לבורוסיה דורטמונד. קייזר (48) אימן בשנה האחרונה את קבוצת המילואים של המועדון. המאמן החדש אמר:
 "אני מרגיש אמון מהמערכת. מדובר בהזדמנות טובה מאוד שאני צריך לקחת בשתי ידיים".


OFFICIEEL | Marcel Keizer is de nieuwe hoofdtrainer van #Ajax.

Lees meer ▶ https://t.co/urR2JT9s3Fpic.twitter.com/f6u3t4eqKn

— AFC Ajax (@AFCAjax) June 17, 2017




שמועות

* מנכ"ל יובנטוס, בפה מארוטה, שלל את האפשרות שהקבוצה תרכוש את מרקו וראטי ואנדרס אינייסטה: "בעקבות ההשקעה הגדולה הכרוכה ברכישת וראטי, לא ננסה לרכוש את השחקן. אנחנו נשארים נאמנים לפרמטרים הכלכליים שלנו, שהשיגו לנו תוצאות".


* סמיר נאסרי משגע את טורקיה. לפי "ל'אקיפ", גלאטסראיי ובשיקטאש נאבקות על הקשר הצרפתי שחתום במנצ'סטר סיטי עד 2019 והושאל בעונה החולפת לסביליה. שתי הקבוצות מוכנות להציע חוזה נדיב לשלוש שנים לנאסרי ולשלם עליו 13 מיליון יורו למועדון האנגלי.


*האם קרלוס טבס קרוב לעזוב את סין אחרי חצי שנה בלבד? לפי "הסאן", הארגנטינאי שמשתכר 615 אלף ליש"ט בשבוע אמר: "אני לא יודע מה יהיה השלב הבא שלי, קשה להישאר במועדון כשאין רעב לתהילה".



טבס. מיצה את סין? (שנחאי שנואה, רשמי)


*לפי "ל'אקיפ", ארסנל היא המועמדת המובילה להחתמת חלוץ ליון אלכסנדר לקאזט. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא אוליבייה ז'ירו.


*טוטנהאם מעוניינת למכור את הבלם קווין וימר. הספרס דורשים 20 מיליון ליש"ט על האוסטרי בן ה-24.


*באנגליה מדווחים שהאל הצטרפה לניוקאסל במירוץ להשאלתו של חלוץ צ'לסי תמי אברהם.


*אחרי ששוחרר ממנצ'סטר סיטי, ווילי קבאז'רו קרוב לסכם בצ'לסי כמחליפו של טיבו קורטואה בעונה הבאה. גם ניוקאסל יונייטד בתמונה בנוגע לצירופו של השוער הארגנטיני בן ה-35.


*לפי דיווח ברוסיה, זניט סנט פטרסבורג היא הקבוצה הראשונה להציע לפפה את מה שהוא רוצה. הקבוצה הרוסית הציעה לבלם ריאל מדריד בעשור האחרון חוזה לשנתיים עם שכר נקי של 5 מיליון יורו בעונה.



פפה. יקבל את מה שהוא רוצה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי