פרנק דה בור מונה למאמנה של קריסטל פאלאס

פרנק דה בור
פרנק דה בור | אתר רשמי

ההולנדי זכה עם אייאקס בארבע אליפויות רצופות בעונותיו הראשונות, אך נכשל בקדנציה באינטר ופוטר לאחר שלושה חודשים. הנשרים ינסו לפתוח עמו דף חדש

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
פרנק דה בור מונה באופן רשמי למאמנה של קריסטל פאלאס. ההולנדי לא אימן מאז שפוטר בנובמבר האחרון מאינטר, לאחר שרצה לנוח מהתקופה המאכזבת בסן סירו. 


לאחר חתימת החוזה, אמר המאמן בהתרגשות: "אני שמח להתמנות כמאמנה של של קריסטל פאלאס. זהו כבוד גדול להיות אחראי על מועדון עם היסטוריה כה גדולה, ובסיס אוהדים בכל העולם. זוהי הזדמנות נהדרת עבורי, ואני מצפה לתחילתה של הפרמייר-ליג".




דה בור החל את דרכו כמאמן בקבוצת הנוער של אייאקס, ובמקביל היה עוזרו של ברט ואן מווריק בנבחרת הולנד. בדצמבר 2010, מונה הבלם לשעבר למאמנה הראשי של הקבוצה ההולנדית וזכה בארבע אליפויות רצופות. לאחר ההצלחה הכבירה באייאקס, דה בור מונה למאמנה של אינטר באוגוסט 2016, לאחר פיטוריו של רובטו מאנצ'יני. ההולנדי ירצה לשכוח את תקופתו בת שלושת החודשים באיטליה, שם נכשל ובין היתר הפסיד להפועל באר שבע במשחק הראשון בליגה האירופית. מאז שפוטר בנובמבר 2016, דה בור לא אימן ובחר לנצל את הזמן לנוח.


כמו כן, דה בור זכה לקריירה עתירת תארים בתור שחקן. ההולנדי זכה בליגת האלופות במדי אייאקס בשנת 1995. בינואר 1999 חתם ביחד עם אחיו, רונלד, בברצלונה, וזכה עם הקטאלונים באליפות באותה העונה. כמו כן, דה בור רשם במדי נבחרת הולנד 112 הופעות במדי האורנג'.

"I will give young talent a chance to train with the first team."

Watch @FdeBoerofficial's interview in full: https://t.co/TTogt6KZzQpic.twitter.com/lqdWPmoY3O

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) June 26, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי