באיירן ירדה מסאנצ'ס, שדורש שכר עתק מארסנל

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

הצ'ילאני דורש מהתותחנים 400 ליש"ט לשבוע, סכום שהרתיע את הבווארים, מנצ'סטר סיטי עדיין בעקבותיו. לקאזט: "מאז הילדות רציתי לשחק בארסנל"

(גודל טקסט)

ארסנל ממשיכה במאבק שלה להשארת את הכוכב הצ'ילאני אלכסיס סאנצ'ס במועדון. המנג'ר ארסן ונגר רואה בהארכת חוזהו של החלוץ מטרה עיקרית כדי שהקבוצה תיבנה סביבו.

לפי דיווח באנגליה, סאנצ'ס שמבוקש במנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן, העלה את דרישותיו לשכר גבוה במיוחד אם יחתום על חוזה חדש. הצ'ילאני דורש 400 אלף ליש"ט לשבוע, סכום רחוק מאוד מאלה שנוהגים לשלם בארסנל.

בסיכום שנתי מדובר על שכר של 21 מיליון ליש"ט, אחד הגבוהים באירופה. כרגע בארסנל מוכנים לשלם לסאנצ'ס שכר שבועי של 275 אלף ליש"ט כך שהפערים עצומים. התותחנים יכולים להתעודד מכך שגם באיירן מסרבת לשלם לו סכומים כאלה וירדה מרכישתו, וכרגע רק סיטי נשארה בתמונה.


סאנצ'ס. ארסנל תיכנע לדרישות? (Gettyimages)

בתוך כך, אוהדי ארסנל מאושרים מהחתמת החלוץ אלכסנדר לקאזט שהוצג אתמול (רביעי) במועדון לאחר שנרכש מליון תמורת 44 מיליון ליש"ט, סכום שיכול להגיע ל-52 מיליון באמצעות בונוסים. מדובר בסכום שיא עבור התותחנים, כשהשיא הקודם היה 42.4 מיליון ליש"ט אותם שילם המועדון לריאל מדריד עבור מסוט אוזיל.

למרות הכל, חלק מהאוהדים טענו שארסן ונגר קלקל להם את השמחה כשהצטלם עם החלוץ בעת החתימה, אך לקאזט מצידו ציין דווקא את המנג'ר הצרפתי כאחת הסיבות להגעתו ללונדון: "המנג'ר נמצא כאן כבר זמן רב וזה מראה שמדובר במועדון יציב".


לקאזט. ונגר מוכיח שמדובר במועדון יציב (ארסנל, רשמי)

"בזכות תיירי הנרי ועוד כמה שחקנים צרפתים ששיחקו בארסנל, חלמתי לשחק פה מאז הילדות", הוסיף החלוץ שירוויח שכר שבועי של 150 אלף ליש"ט. "העובדה שיש כאן עוד שחקנים צרפתים תקל עלי את ההתאקלמות. ארסנל משחקת את הכדורגל הכי טוב באנגליה".

לקאזט אגב, היה בכלל בדרך לאתלטיקו מדריד, אך בעקבות הסנקציות שהוטלו על הקולצ'ונרוס בנוגע לאיסור ההעברות על ידי פיפ"א היה נאלץ להמתין חצי שנה עדי להצטרף למועדון ולכן העדיף לעבור לארסנל. במדי ליון כבש החלוץ 129 שערים ובישל עוד 43 ב-275 משחקים מאז עונת 2009/10, נתון שמציב אותו בפסגת ה-20 החלוצים עם הממוצע הטוב באירופה.


הנרי. אחת הסיבות להגעתו של לקאזט (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי