צפו: 0:2 לארסנל בסידני, שער בכורה לאלכסנדר לקאזט

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | צילום: Gettyimages

הרכש הצרפתי של התותחנים כבש את השער השני במשחק הראשון של קדם העונה. צפו: שער בכורה לרוני בטיל מ-30 מטר, 1:2 לאברטון בקניה

(גודל טקסט)
ארסנל פתחה את קדם העונה עם ניצחון כשגברה 0:2 על סידני באוסטרליה כשהרכש הטרי אלכסנדר לקאזט כבש את שער הבכורה שלו במדי התותחנים.


כבר בדקה הרביעית קרן של ארסנל מימין הגיעה לקפטן פר מרטסאקר, שעם הגב לשער בעט בחצי מספרת את ה-0:1. התותחנים המשיכו לתקוף ובדקה ה-55 פנדל של דני וולבק נהדף על ידי השוער המקומי אנדרו רדמיין.




בדקה ה-68 הרכש הטרי מליון אלכסנדר לקאזט עלה להופעת בכורה במדי התותחנים ובדקה ה-84 הגיע הרגע לו חיכו ארסן ונגר ואוהדי הקבוצה כשאלכס איוובי שלח מימין כדור רוחב לחלוץ הצרפתי שחיכה ברחבה ובעט מקרוב את ה-0:2 ואת שערו הראשון במדי קבוצתו החדשה, שקבע את תוצאת המשחק. בשבת תמשיך ארסנל את משחקי הידידות באוסטרליה, כשתפגוש את ווסטרן סידני וונדררס.



שער בכורה. לקאזט חוגג עם איוובי (Gettyimages)


בתוך כך, ארסנל שלחה מכתב רשמי לברצלונה וביקשה ממנה להפסיק לאלתר את ההתעניינות בהקטור ביירין. מחזיקת הגביע מעוניינת לחזיר אליה את המגן הימני שגדל בשורות המועדון, אך התותחנים מתעקשים שלא למכור אותו.


אברטון – גור מאהיה 1:2

וויין רוני ערך בכורה במדי אברטון שפגשה את גור מאהיה מקניה וניצחה 1:2 במשחק הכנה. מספר 10 החדש של הטופיס שלח טיל אדיר מ-30 מטרים וכבש בדקה ה-34, הקנייתים איזנו אך קירן דוואל הצעיר השלים ניצחון לחבורה של רונאלד קומאן. גם ארון לנון המשתקם שיחק לראשונה אחרי זמן רב.


Wayne Rooney scores a 35-yard screamer on his pre-season debut with Everton

Lovely strike pic.twitter.com/ZKW9aUXPTt

— 101 Great Goals (@101greatgoals) July 13, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי