"ווקר לא שווה חמישה מיליון ליש"ט": ביקורת באנגליה על העסקה

ווקר
ווקר | AFP

ב"סאן" לא התרשמו מהמחיר ששולם על מגן נבחרת אנגליה שעתיד להגיע ל-54 מיליון ליש"ט. ווקר: "יעזור לי להיות הטוב בעולם". בטוטנהאם מתוסכלים

(גודל טקסט)

אוהדי טוטנהאם עדיין בהלם שמאוריסיו פוצ'טינו ויתר על קייל ווקר. טענות באנגליה על כך שעימות בין השניים הוביל להסכמה לסכום כולל של 54 מיליון ליש"ט שייכנסו לכיס של הספרס אבל ייתכן ובאמת הכל טמון במחיר האסטרונומי ששפכו הסיטי עבור המגן.

פוצ'טינו רוצה שחקנים נאמנים לו ואולי לא ראה בווקר כזה. המגן כבר חושב קדימה והצהיר: "ההגעה שלי לסיטי תעזור לי לנסות להיות המגן הימני הטוב בעולם". סיטי תשלם עליו 45 מיליון ליש"ט בפועל ועוד תשעה מיליון ליש"ט בתשלומים שונים על פי הופעות ומענקים.

ב"סאן" לא ממש התרשמו מהמהלך ובעיקר לא מהסכום שהושקע בווקר. "גווארדיולה השתגע לשלם סכום מטורף כזה על שחקן כמו ווקר ודניאל לוי צוחק כל הדרך לבנק בעוד עסקת ענק שעשה. כשלוי דרש 50 מיליון ליש"ט כולם הרימו גבה. רוב העונה שעברה ווקר לא היה בשיאו ולא היה שווה 5 מיליון ליש"ט", כתב פול ג'יגינס.

ווקר הוא שחקן ההגנה הכי יקר של סיטי ועבר את ג'ון סטונס עליו שולמו לפני שנה 47.5 מיליון ליש"ט. הוא שבר את השיא של דויד לואיז כשחקן הגנה הכי יקר כשעבר מצ'לסי לפאריס סן ז'רמן ב-50 מיליון ליש"ט.


שווה את הסכום? ווקר (מנצ'סטר סיטי, רשמי)

סיטי מעצבת את ההגנה שלה מחדש אחרי ששחררה שלושה שחקני הגנה הקיץ פבלו סבאלטה, גאל קלישי ובאקרי סאניה. דני אלבס היה הבחירה הראשונה של סיטי לתפקיד, אבל הוא הבריז ובחר בפאריס סן ז'רמן וסיטי מיהרה להגיב.

כעת מסע הרכש עשוי להימשך עם המגן השמאלי של מונאקו בנג'מין מנדי שאמור להגיע לבדיקות. השנה לפפ כבר לא יהיו תירוצים בנוגע לסגל. אם מנדי יחתום הוא עתיד להיות על המטוס יחד עם חבריו החדשים בדרך למסע משחקים במזרח.

מנגד, בטוטנהאם האוהדים מתוסכלים. הקבוצה עוד לא רכשה אף שחקן הקיץ לאחר שסיימה במקום השני בפרמייר-ליג. הספרס מחזרים אחרי ריקרדו פריירה, מגנה הימני של ניס שמוערך ב-25 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי