רק רשת: ליברפול מטריפה את הונג-קונג, דניאל בורחל מתעד

סימון מיניולה
סימון מיניולה | טוויטר

מגן הפועל עכו סיפק הצצה נדירה לאימון "המנודים" באמצעות הפייסבוק. וגם: ואן פרסי ואברה נהנים ביחד, נבחרת ישראל בשחייה זכתה במענק של למעלה ממיליון דולר והפועל תל אביב מתחילה מחדש

(גודל טקסט)

19:00: ריצ'ארד האוול נחת בישראל לקראת היורובאסקט
ריצ'ארד הוואל נחת היום בארץ עם שתי בנותיו לקראת פתיחת האימונים ליורובאסקט 2017 שייערך בישראל ביום שלישי ואמר: "אני נרגש וגאה לייצג את מדינת ישראל ומחכה בקוצר רוח לאליפות".





18:00: מילאן הגיעה לסין וזכתה לקבלת פנים רטובה במיוחד

̶S̶i̶n̶g̶i̶n̶g̶ training in the rain! ️⚽️#weareinchinapic.twitter.com/on0OOPT9iq

— AC Milan (@acmilan) July 16, 2017


17:00: דניאל בורחל מתעד את אימון "המנודים" בעכו
הפועל עכו החליטה לאחרונה כי מושיקו מישאלוב, דניאל בורחל וגל אראל מחוץ לתוכניות המקצועיות של המועדון ומעתה ואילך הם "מנודים", משמע מתאמנים בנפרד ולטענת השחקנים זוכים לתנאים לא נאותים. המגן דניאל בורחל תיעד כיצד נראה אימון שכזה





15:20: טימופיי מוזגוב חוגג בברוקלין
שחקן הפנים של ברוקלין נטס חוגג יום הולדת 31, וב-NBA ציינו את המאורע, אלא שהתמונה שנבחרה מציגה את מוזגוב, איך נאמר? חסר חיוך. האם זה בגלל הקבוצה החלשה שבגופייתה הוא אוחז?

Join us in wishing Timofey Mozgov of the @BrooklynNets a HAPPY 31st BIRTHDAY! #NBABDAYpic.twitter.com/o715utY4fG

— NBA (@NBA) July 16, 2017

15:15: פטריס אברה ורובין ואן פרסי נהנים ביחד

"You have to say it with your heart"—Patrice Evra teaches RVP exactly how to love this game (via @persie_official) pic.twitter.com/1OyTLmpNV5

— B/R Football (@brfootball) July 16, 2017



14:55: מדליית כסף לנבחרת ישראל באליפות אירופה בברידג'

נבחרת ישראל עד גיל 21 אותה מאמן בר טרנובסקי זכתה במדליית כסף באליפות אירופה בברידג' שנערכת בימים אלה בשוודיה. בניגוד לתדמית שדבקה במשחק הקלפים ברידג' כתחביב של גמלאים חביבים עם זמן פנוי, ישראל היא מעצמת ברידג' לצעירים. יש לציין כי התאחדות הברידג' היא האיגוד השלישי בגודלו בארץ (מיד לאחר הכדורגל והכדורסל).


13:12: ליברפול כובשת את אסיה
המייטי רדס ממשיכים להיערך לעונה הקרבה ובאה, ואחרי משחקי אימון על אדמת אנגליה יוצאים האדומים למסע בהונג קונג, שצפוי להכניס כסף רב לקופת המועדון, לצד חיזוק מעמד הקבוצה אצל אוהדיה האסייתים.

Today we are flying out for the @premierleague#AsiaTrophy#preseason#YNWApic.twitter.com/e23TEGbcA0

— Simon Mignolet (@SMignolet) July 16, 2017



11:59: תרומה של יותר ממליון דולר לנבחרת ישראל בשחייה
קרן משפחת בלווטניק, אלכס בלווטניק וקבוצת כלל תעשיות הכריזו בסוף השבוע על מתן מענק של למעלה ממיליון דולר לאיגוד השחייה בישראל. את היוזמה מוביל השחיין היהודי-אמריקאי אלכס בלווטניק, אשר ישמש כנשיא כבוד של איגוד השחייה בישראל. בלווטניק הגיע ארצה במסגרת אירועי המכבייה והשתתף במשחה הראווה שליחים.


11:00: הפועל תל אביב מתחילה מחדש

הפועל תל אביב בכדורסל פתחה הבוקר (ראשון) את מכירת המנויים לעונת 2017/18. האדומים עם דני פרנקו על הקווים צריכים להתאושש מהעונה המאכזבת, במהלכה עברו אצלם שלושה מאמנים והקבוצה נותרה מחוץ לפלייאוף.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי