רוני עוקץ את יונייטד: אצל פרגוסון היו נורמות, היום זה קשה

וויין רוני
וויין רוני | AFP

הקפטן התייחס למצב בקבוצה ממנצ'סטר בשנים האחרונות: "בעבר זה הונחל על ידי גיגס, נוויל וסקולס. עם השחקנים החדשים זה הפך לקשה". מוריניו על רשפורד: "מוכן להצעיד אותנו לאליפות"

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה מאז הגיע לאברטון התייחס וויין רוני למצב במנצ'סטר יונייטד. בדבריו הוא עקץ את מדיניות הרכש שהונהגה במועדון מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון ואת האופי של השחקנים החדשים שמגיעים.

"פרגוסון הנהיג את הנורמות שאתה חייב שיהיו לך אם אתה שחקן של היונייטד", אמר רוני. "בעבר זה הונחל בחדר ההלבשה על ידי שחקנים כמו ראיין גיגס, גארי נוויל ופול סקולס. בשנים האחרונות מייקל קאריק ואני עשינו את זה. אחרי ששחקנים חדשים הצטרפו זה הפך לקשה יותר".

לדברי רוני: "יש מסורת שצריך לקיים ביונייטד. זה הופך להיות קשה יותר ויותר להעביר את המסורת הזאת, אבל זה כבר לא עניין שלי. אני נרגש מהעובדה שאני היום שחקן אברטון".

מייקל קאריק הזהיר את רומלו לוקאקו: "המעבר מקבוצה אחרת ליונייטד ענק. אני גיליתי זאת בזמנו כשעברתי מטוטנהאם ליונייטד. קשה להסביר את זה עד שאתה לא חווה זאת בעצמך".

רוני עם חבריו החדשים (אברטון, האתר הרשמי)
רוני עם חבריו החדשים (אברטון, האתר הרשמי)

בתוך כך, מוריניו אמר לעיתונאים שמרכוס רשפורד ולוקאקו יוכלו לשחק ביחד. הפורטוגלי שיבח את החלוץ הצעיר לאחר הצמד ב-2:5 על לוס אנג'לס גלאקסי: "הוא מוכן להצעיד אותנו לאליפות עונה הבאה. הוא נער שמתפתח. בגיל הזה הגוף שלך משתנה והוא גבוה יותר בשלושה סנטימטרים ממה שהיה כשהגעתי למועדון לפני 13 חודשים. הוא יותר שרירי, אבל המהירות היא הנשק העיקרי שלו. שנה שעברה הוא החמיץ הרבה, אבל ידענו שזה חלק מההתפתחות שלו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי