צ'לסי אישרה: סוכמה העברת אלברו מוראטה מריאל מדריד

מוראטה
מוראטה | AFP

הרכש הרביעי: אלופת אנגליה הודיעה שתנאי העסקה סוכמו כשהסכום צפוי להיות 75 מיליון ליש"ט. החלוץ צריך לסכם את תנאיו ויעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לבקאיוקו ורודיגר שהגיעו בקיץ. קוסטה בדרך החוצה

(גודל טקסט)
יש חלוץ. צ'לסי הודיעה על סיכום עם ריאל מדריד בנוגע להעברת החלוץ אלברו מוראטה. החלוץ עצמו טרם סיכם את תנאיו במועדון ועתיד לעבור גם בדיקות רפואיות.


על פי דיווחים באנגליה ובספרד הבלוז ישלמו עבור חלוץ נבחרת ספרד 75 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-24 היה שותף אשתקד לזכיה של הבלאנקוס באליפות ספרד ובליגת האלופות בפעם השניה ברציפות. בראיון ל"מארקה" אמר החלוץ: "תודה לאל. מחר אהיה בצ'לסי ואני שמח. זה מועדון שתמיד רצה בי".




הגעתו של מוראטה לסטמפורד ברידג' דוחקת עוד יותר את דייגו קוסטה שעתידו בלונדון לא ברור כבר תקופה ארוכה. החלוץ הספרדי לא נמצא בתוכניות של אנטוניו קונטה ומחוזר תקופה ארוכה על ידי האקסית אתלטיקו מדריד ועל פי דיווחים אף עשוי לשבת בחוץ חצי שנה נוכח העובדה שהקולצ'ונרוס לא יכולים לצרף שחקנים חדשים עד ינואר.


OFFICIAL: Chelsea announce they have agreed a fee with Real Madrid and the deal is subject to personal terms and medical!! pic.twitter.com/wFY58ff2Yr

— 101 Great Goals (@101greatgoals) July 19, 2017

מוראטה צפוי להיות הרכש הרביעי של הבלוז העונה לאחר הגעתם של הקשר טיימואה בקאקיוקו ממונאקו ושל הבלם הגרמני אנטוניו רודיגר מרומא. גם השוער ווילי קבאז'רו הארגנטיני הוותיק הצטרף כמובן לקבוצה.


מוראטה שגדל בריאל מדריד בילה שנתיים ביובנטוס וזכה עימה בשתי אליפויות לפני שחזר אשתקד למועדון נעוריו בו שיחק ארבע שנים קודם לכן. בנבחרת ספרד יש לו 20 הופעות ותשעה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי