פיקה: ניימאר צריך לבחור אם הוא רוצה יותר כסף או תארים

ג'רארד פיקה. תומך במאמן
ג'רארד פיקה. תומך במאמן | צילום: gettyimages

הבלם סיפר שהברזילאי לא יודע מה לעשות: "הוא צריך להחליט מה סדר העדיפויות". בספרד מדווחים שברצלונה מעוניינת בגרייזמן ומוכנה לשלם עליו 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)

לאחר שצייץ לפני מספר ימים שניימאר יישאר בברצלונה, ג'רארד פיקה שוב התייחס באופן רשמי לאפשרות שהברזילאי יעזוב את הקטאלונים. הבלם התראיין ברשת ESPN והצהיר: "הוא צריך להחליט אם הוא רוצה יותר תארים או יותר כסף".

שחקן נבחרת ספרד סיפק מידע מחדר ההלבשה: "ניימאר לא יודע מה לעשות. אני והוא מאוד קרובים ואני רוצה שהוא יישאר, אבל אני מבין את הסיטואציה בה הוא נמצא. אני והשחקנים הקרובים אליו בקבוצה מנסים לעזור לו להגיע להחלטה הנכונה".

פיקה המשיך את דבריו והסביר: "כמובן שהרצון שלנו שהוא יישאר, נראה מה יהיה. בסופו של דבר זה תלוי במה הוא רוצה, הוא יכול להגיע לכל המועדונים בעולם כמו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, כולם רוצים אותו. הוא צריך להחליט מה סדר העדיפויות שלו".

כמו כן, הברזילאי עצמו לא יטוס עם קבוצתו הנוכחית בחזרה לברצלונה, אלא לסין כדי לקחת חלק במספר קמפיינים פרסומיים אליהם הוא מחוייב, חלקם קשורים לבארסה. התחנה הבאה של ניימאר כנראה תהיה קטאר, שם הוא עשוי לחתום על חוזה כשגריר המונדיאל שייערך בנסיכות ב-2022. הכוכב צפוי לשלשל לכיסו לא פחות מ-300 מיליון יורו, בעוד צעד של מארחת הטורניר לנסות לשפר את תדמיתה.


גרייזמן. דחה את יונייטד, יעבור לברצלונה? (AFP)

המעבר של ניימאר לפאריס סן ז'רמן נראה קרוב מתמיד, ובברצלונה כבר חושבים על היום שאחרי. "מארקה" מדווח שמי שעשוי להחליף את הברזילאי הוא כוכב אתלטיקו מדריד אנטואן גרייזמן.

כזכור, הצרפתי בן ה-26 כבר היה קרוב לעזוב הקיץ את הקולצ'ונרוס כשמנצ'סטר יונייטד הייתה קרובה לצרף אותו לשורותיה, אך גרייזמן העדיף בסופו של דבר להישאר באתלטיקו שלא תוכל להחתים במקומו מחליף בעקבות עונש איסור ההעברות מפיפ"א. "עכשיו יותר מתמיד, כולנו מאוחדים", אמר החלוץ בתחילת יוני.

ניימאר. לא יודע מה לעשות (AFP)
ניימאר. לא יודע מה לעשות (AFP)

סעיף השחרור של גרייזמן עומד על 100 מיליון יורו, סכום אותו ברצלונה לא תתקשה לשלם לאחר שתקבל 222 מיליון יורו על ניימאר. לבלאוגרנה ברור שאתלטיקו מדריד לא תנהל משא ומתן על החלוץ ומדובר בסכום מתקבל על הדעת עבור מחליף ברמתו של הצרפתי. לפי "מירור" האנגלי, גם כוכב צ'לסי אדן הזאר ודלה עלי מטוטנהאם מועמדים לנחות בקטאלוניה.

שחקנים נוספים שנמצאים ברשימות של בארסה הם פיליפה קוטיניו מליברפול ופאולו דיבאלה מיובנטוס, אבל לשניהם אין סעיף שחרור בחוזה וסביר להניח שקבוצותיהם ינסו למקסם את הרווח עבור השחקנים, בעיקר כשברור שברצלונה תוכל לשלם סכומים גבוהים מאוד בזכות הכסף שייכנס ממכירתו של ניימאר לפ.ס.ז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי