יורגן קלופ: אף מחיר לא ישכנע אותנו למכור את קוטיניו

קוטיניו
קוטיניו | AFP

מאמנה של ליברפול אמר שברצלונה יכולה לשכוח מצירופו של הכוכב הברזילאי: "לא משנה לנו כמה הם רוצים לשלם עליו", והצהיר: "נצרף שחקנים טובים נוספים"

(גודל טקסט)

ברצלונה לא מפסיקה לרדוף אחר פיליפה קוטיניו, אך יורגן קלופ הצהיר שהקטאלונים יכולים לשכוח מצירופו של הברזילאי. מאמן ליברפול ממשיך לגלות עמדה ברורה בנושא עוד מהשבוע שעבר, למרות שהבלאוגרנה היו בטוחים שהמייטירדס כבר ירימו דגל לבן וימכרו את הכוכב הגדול מאנפילד.

כזכור, אתמול פורסם שליברפול דחתה הצעה נוספת מברצלונה, בסך מאה מיליון יורו, וקלופ אמר באופן חד וחלק: "מבחינה כספית אין מחיר מסוים שממנו נהיה מוכנים למכור את קוטיניו, ואף מחיר לא ישכנע אותנו למכור אותו. המטרה שלנו היא ליצור את הקבוצה הכי טובה שנוכל ולא נמכור את השחקנים הטובים שלנו. להיפך, אנחנו רוצים לשמור עליהם בקבוצה ולהוסיף אליהם שחקנים טובים אחרים".

המנג'ר הגרמני הודה: "היום אין שחקן בעולם שאי אפשר להשיג אותו. העברת שחקן היא עניין של טיימיטנג, ואם יש לך את ההזדמנות והצורך להגיב על ההעברה כזאת. אתה גם חייב לשאול את עצמך אם יהיה לך את הזמן להגיב על מכירת שחקן כמו קוטיניו, אבל רק בגלל שקבוצה אחת רוצה לרכוש שחקן שלנו אנחנו לא חייבים לחשוב על זה. אנחנו לא במצב בו אנו צריכים למכור את השחקנים שלנו. ליברפול היא לא מועדון שחייב למכור שחקנים. זה דבר שאצלנו טבוע באבן. לכן גם לא משנה לנו כמה ברצלונה תרצה לשלם עליו".

ברצלונה, כידוע מעוניינת לצרף את קוטיניו כמחליפו של ניימאר, שעבר לפאריס סן ז'רמן. הקטאלונים הגישו עד כה שתי הצעות על הברזילאי ושתיהן נדחו על ידי ליברפול. בימים האחרונים פורסם בברזיל ששני המועדונים הגיעו לסיכום העברתו של השחקן בסך 120 מיליון יורו, אך כאמור המייטירדס דחו את הדיווחים הללו. בנוסף, בדרום אמריקה טענו שקוטיניו פתח בשביתה לאחר שהבהיר לקלופ שהוא מעוניין להתקדם מקצועית.

יורגן קלופ. לא מתכוון למכור את הכוכב שלו (gettyimages)  יורגן קלופ. לא מתכוון למכור את הכוכב שלו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי