מומחים קבעו: ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי יזכו באליפות

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettimages

לקראת פתיחת עונת הכדורגל באירופה, אנשי ה-Winner קבעו את היחסים. ברצלונה המועמדת השנייה בספרד, ומה היחס שקיבלו ארסנל ומנצ'סטר יונייטד? הפירוט המלא בפנים

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל באירופה לשנת 2017/18 נפתחת ומומחי ה-Winner קבעו את יחסי ההימורים לזוכה בכל אחת מהליגות המרכזיות באירופה.

בפרמייר-ליג, קובעים מומחי ה-Winner כי מנצ'סטר סיטי בהובלת פפ גווארדיולה, תזכה באליפות עם יחס של פי 2.50. מנצ'סטר יונייטד, בהובלתו של ז'וזה מוריניו, צפויה לרדוף אחרי הסיטי, עם יחס זכייה של פי 3.30, על אף הרכש הנוצץ בדמות רומלו לוקאקו ונמניה מאטיץ'. טוטנהאם וליברפול עם יחס זכייה של פי 6.5 וארסנל רק עם יחס של פי 7 משתרכות מאחור.

הפרמייר ליג יוצאת לדרך

מלך שערי הפרמייר ליג על פי מומחי ה-Winner, יהיה הארי קיין, חלוצה של טוטנהאם, שמקבל יחס של פי 3.50. אחריו מגיע הרכש החדש של מנצ'סטר יונייטד, לוקאקו, עם יחס של פי 4.20. ווין רוני, שחזר העונה לקבוצת נעוריו אברטון עם יחס של פי 35, ותומר חמד, החלוץ הישראלי של ברייטון מקבל יחס של פי 70, להרפתקנים שביננו.

בלה ליגה, מומחי הWinner- מעריכים כי ריאל מדריד תיקח אליפות שנייה ברציפות עם יחס של פי 1.45. מיד אחריה מגיעה היריבה המושבעת, ברצלונה, עם יחס של פי 1.55 ואתלטיקו מדריד, שסיימה עוד עונה ללא תארים, רק עם יחס של פי 8 לזכייה.


מוריניו. המומחים צופים שיהיה בצמרת (gettyimages) 

על פי מומחי ה-Winner, מי שיסיים את העונה כמלך שערי הלה הליגה הוא ליאונל מסי, ביחס של פי 1.9. כריסטיאנו רונלאדו, הכוכב של ריאל מדריד, מקבל יחס של פי 2.20. ברצלונה שולחת שחקן נוסף לשלישייה הפותחת כאשר לואיז סוארז מקבל יחס של פי 2.7. אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד מסתפק ביחס של פי 20 בלבד.

בסרייה A, מומחי ה-Winner עדיין מאמינים ביובנטוס שצפויה לזכות העונה באליפות השביעית ברציפות, ביחס של פי 1.35, על אף עזיבתם של בונוצ'י ואלבס. נאפולי עם יחס של פי 4.1 ומילאן עם יחס של פי 4.5 ירוצו אחרי הגברת הזקנה, כשרומא (6.50) ואינטר (6.80) משתרכות מאחור. טורינו, המועדון הקטן מאיטליה מקבל יחס זכייה של פי 200 לאליפות, למי שמחפש הפתעה משתלמת במיוחד.


היגוואין. מועמד מוביל לתואר מלך השערים באיטליה (gettyimages) 

גונזאלו היגוואין, חלוצה המצטיין של יובנטוס, עומד בראש המועמדים לזכייה בתואר מלך שערי הליגה האיטלקית עם יחס של פי 4. אחריו, עם יחס של פי 6.80, מגיע מאורו איקרדי, חלוץ מילאן.

בליגה הצרפתית ובבונדסליגה, מומחי הWinner- מעריכים שהמרוץ לאליפות סגור, כאשר פ.ס.ז, מחוזקת בכוכב העסקה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הספורט, ניימאר, ובאיירן מינכן מחוץ לטופס. מונאקו ובורוסיה דורטמונד יגיעו למקום השני ביחס של פי 1.3 לפי מומחי ה-Winner.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי