זה מגיע: ברייטון וחמד פותחים עונה מול מנצ'סטר סיטי

תומר חמד. לוהט
תומר חמד. לוהט | צילום: gettyimages

הנציגות הישראלית בליגה האנגלית תחל בשבת את מסע ההישרדות בפרמייר-ליג מול המפלצת המאיימת של פפ גווארדיולה. ליברפול תארח את ווטפורד, והאלופה צ'לסי כבר מתלוננת

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית תשוב הערב (שישי) מפגרת הקיץ עם המשחק הראשון לעונת 2017/18 בין ארסנל ללסטר (21:45, שידור ישיר בספורט1), אלא שהמנה העיקרית תגיע למעשה מחר עם שבעה משחקים נוספים (חגיגה אנגלית בספורט1 החל מ-16:50).

14:30: ליברפול – ווטפורד (שידור ישיר בספורט1)
הבחורים של יורגן קלופ פותחים עוד עונה מלאה בציפיות, וקיבלו משחק פתיחה ביתי שעל הנייר אמור להיות נוח. העיסוק המרכזי סביב הקבוצה הוא בעיקר בעניין מכירתו האפשרית של פליפה קוטיניו, אלא שהמנג'ר הגרמני מעדיף שלא לחשוב על האפשרות שיעזוב, ונתלה בהודעת המועדון כי: "לא נשקול שום הצעה עליו".

אדם ללאנה, סאדיו מאנה, דניאל סטארידג' ונתנאל קליין לא צפויים להיות בסגל, וגם האורחים מלונדון יגיעו עם חיסורים לא מעטים (שישה שחקנים בספק). עם זאת, הרכש החדש של האדומים, מוחמד סלאח, צפוי לרשום הופעת בכורה רשמית.

קלופ חוגג עם וינאלדום. עוד עונה מלאת ציפיות
קלופ חוגג עם וינאלדום. עוד עונה מלאת ציפיות

17:00: צ'לסי – ברנלי (שידור ישיר בספורט2)
האלופה תפתח את העונה בסטמפורד ברידג' ללא אחד מכוכביה המרכזיים בעונה שעברה – דייגו קוסטה, שלא מתאמן עם הקבוצה ואמור לעזוב. גם אדן הזאר הפצוע לא ישחק, והרכש ממונאקו טימו בקאיוקו אף הוא לא יעמוד לרשות אנטוניו קונטה.

אנטוניו קונטה המשיך בימים האחרונים להתלונן על הסגל הקצר שלדעתו עומד לרשותו, והוא תלה את ההפסד לארסנל במגן הקהילה בכך. מאמן התותחנים, ארסן ונגר ענה לו וטען: "אם אני מצטער בשבילו על הסגל הקצר? לא. אפשר לראות כמה שחקנים מושאלים יש להם".

קונטה. סיבה טובה להתלונן?
קונטה. סיבה טובה להתלונן?

19:30: ברייטון – מנצ'סטר סיטי (שידור ישיר בספורט1)
העולה החדשה המחוזקת בישראלים קיבלה משוכה קשה לפתיחת העונה, ותנסה להדהים את פפ גווארדיולה וחבורתו. הסיטיזנס הם לדעת רבים הקבוצה הפייבוריטית לזכיה בתואר העונה, אחרי קיץ עמוס ברכש והסקת מסקנות מהעונה האחרונה.

אצל המארחת בירם כיאל אובחן השבוע כסובל משבר בעצם השוקית, וייעדר תקופה ממושכת. תומר חמד צפוי להיות בסגל, ויקווה לצ'אנס מצד מאמנו כריס יוטון ולהופעת בכורה בליגה האנגלית הבכירה. לראשונה מאז 2013 תהיה לישראל נציגות ישראלית בפרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי