צפו בתקציר: 3:3 מופרע בין ווטפורד לליברפול

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | צילום : GettyImages

טירוף: בריטס כבש מעמדת נבדל בדקה ה-94 ומנע מיורגן קלופ ניצחון במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג. הצרעות הובילו פעמיים במחצית הראשונה משערים של אוקאקה ודוקרה. מאנה, סאלח ופירמינו הפכו זמנית

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון המטורף של ארסנל אמש, מחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג לעונת 2017/18 ממשיך לספק תוצאות מטורפות, כשליברפול ו-ווטפורד סיימו ב-3:3 רבוי אירועים ותהפוכות. סאידו מאנה, מוחמד סאלח ורוברטו פירמינו כבשו למייטי רדס, סטפאנו אוקאקה, עבדוליי דוקרה ומיגל בריטוס כבשו לצרעות. 


בצל בקשת עזיבה של פיליפה קוטיניו, ליברפול לא הרשימה יתר על המידה ונראה שליורגן קלופ יש עוד עבודה רבה לפניו, במיוחד בחולייה ההגנתית. למרות זאת, המאמן הגרמני יכול להיות מרוצה מהשתלבותו של סאלח בסגל הקבוצה, כשמצרי משלב פעולה בצורה מצוינת עם חבריו לחוד ההתקפה ונראה שעזיבתו הצפויה של קוטיניו לא עשויה להשפיע על התקפת המייטירדס. מנגד, מאמנה של ווטפורד, אנדרה סילבה, יכול להיות מרוצה מהאופי שהפגינו חניכיו במשחק הפתיחה של עונת 2017/18.




המשחק החל בסערה, כשכבר בדקה השמינית אוקאקה ניצל רפיון בהגנת ליברפול מכבש בנגיחה מכדור קרן. המשחק המשיך להתנהל בצורה דיי שוויונית, ובדקה ה-29 מבצע קבוצתי נדיר הסתיים בבישול ענק של אמרה ג'אן בתוך הרחבה אל מאנה, הסנגלי נשאר לבד מול גומס וכבש. חלפו רק שלוש דקות ושוב ווטפורד עלתה ליתרון. התקפה קבוצתית מצויינת הסתיימה בכדור רוחב של טום קלברלי לרחבת ליברפול, ההגנה האדומה לא הצליחה להרחיק ודוקורה דחק מקרוב וקבע את תוצאת המחצית 1:2.


המחצית השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של ליברפול. ג'אן, עם מסירת עומק מושלמת, מצא את סאלח בתוך הרחבה. המצרי ניסה לעבור את שוער ווטפורד, שהכשיל אותו, ופירמינו כבש את הפנדל וקבע 2:2. הפעם זה היה תורה של ווטפורד לספוג שער מהיר. שתי דקות לאחר השוויון, הברזילאי קיבל כדור ענק מעל הגנת הצרעות, הקפיץ מעל גומס אל כיוונו של סאלח והחלוץ המצרי כבש מול שער ריק והפך את התוצאה, 2:3 ללבירפול. חניכיו של קלופ ירדו למגננה בדקות האחרונות של המשחק, וזה עלה להם ביוקר. בתוך תוספת הזמן, קרן של ווטפורד הפתיעה את מיניולה שהיה לא מוכן. בריטוס, שהיה בעמדת נבדל ברורה, ניצל את הטעות של השוער הבלגי, וקבע שוויון דרמטי, 3:3.



אוהדי ליברפול מוכנים לעוד עונה (Gettyimages)


הרכבים
ווטפורד:
הורליו גומש, יונאס קאבול, ג'וסה הולבאס, מיגל בריטוס, דריל ינמאט (קיקו פמנייה, 17), נורדין אמרבאט, טום קלברי, נת'ניאל צ'אלובה, עבדוליי דוקרה, סטפאנו אוקאקה (גריי, 63), רוברטו פריירה (ריצ'רליסון, 49).


ליברפול: סימון מיניולה, דיאן לוברן, ג'ואל מאטיפ, אלברטו מורנו, ג'ורג'יניו ווינאלדום, ג'ורדן הנדרסון, מוחמד סלאח (מילנר, 85), אמרה ג'אן, טרנט אלכסנדר-ארנולד, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו (אוריגי, 80).


מהלך המשחק
דקה 7: אוקאקה שלח כדור עומק לפריירה שפרץ לרחבה, היתל בהגנה ובעט לשער, אך הכדור פגע בלוברן בדרך לקרן.


דקה 8: 0:1 לווטפורד! קרן מימין הגיעה לראש של אוקאקה שנגח לשער, והכדור פגע בפנים של מיניולה בדרך לשער.



ווטפורד חוגגת שער ליגה ראשון העונה (Gettyimages)


דקה 17: דריל יאמאט נפצע, במקומו נכנס קיקו פמנייה שהגיע בקיץ מאלאבס.


דקה 29: ליברפול משווה ל-1:1! מהלך קבוצתי נהדר שהתחיל אצל מאנה, הסתיים בדאבל פס של הסנגלי עם ג'אן. מאנה המשיך עד הסוף וכבש את השיווין מזווית קשה בצד שמאל.




מאנה. השווה זמנית (Gettyimages)


דקה 32: ווטפורד עולה ל-1:2! ליברפול עוד לא הספיקה לחגוג, והתקפה יפה של המארחת הסתיימה בכדור רוחב משמאל לקלברלי. ההגנה האדומה הסתבכה עם הכדור ודוקר דחק מקרוב והחזיר את היתרון לקבוצתו.


דקה 38: סלאח פרץ משמאל והמשיך עד הסוף, אבל בעט גבוה מדי מעל השער של גומש.


דקה 45+3: קרן משמאל הגיעה למאנה שנגח לשער, אך הכדור החטיא את המסגרת בסנטימטרים ספורים בדרך החוצה.


מחצית שנייה
דקה 54: סאלח קיבל מג'אן כדור עומק ברחבה, ניסה לעבור את גומס, אך השוער הכשיל את המצרי ברחבה ונשרק פנדל.


דקה 55, ליברפול משווה ל-2:2: פירמינו תירגם את הפנדל לשער.


דקה 57, האדומים הופכים ל-2:3: כדור מעל הגנת ווטפורד הגיע לרגליו של פירמינו, שהקפיץ מעל גומס וסאלח דחק פנימה מול שער חשוף.


מוחמד סאלח ופירמינו חוגגים את המהפך (gettyimages)
מוחמד סאלח ופירמינו חוגגים את המהפך (gettyimages)


דקה 64: קרן משאל של ג'אן נחתה על ראשו של מאטיפ, שנגח למשקוף והחוצה.


דקה 69: קרן נוספת של ליברפול הגיעה הפעם לראשו של לוברן, אך גומס הצליח למנוע שער נוסף.


ג'יורג'י וויינלדום. ההולנדי במחצית שנייה יציבה (gettyimages)
ג'יורג'י וויינלדום. ההולנדי במחצית שנייה יציבה (gettyimages)


דקה 76: מאנה בכדור עומק ענק לסאלח ברחבה, אך המצרי מצא רק את הרשת החיצונית.


דקה 81: ג'אן עם עוד כדור גדול מעל הגנת הצרעות אל סאלח, אך גומס הקדים את המצרי והרחיק.


דקה 90+4, ווטפורד משווה ל-3:3: קרן מצד ימין של ווטפורד הגיעה אל מיניולה, אך השוער הבלגי לא הרחיק בצורה טובה ובריטוס (שהיה בעמדת נבדל) הצליח לכבוש ולקבוע שוויון דרמטי.


מיגל בריטוס. כובש מקרוב ומפתי את ליברפול (gettyimages) מיגל בריטוס. כובש מקרוב ומפתי את ליברפול (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי