"כמו באגדות": באנגליה מתרגשים מהשער של רוני

וויין רוני
וויין רוני | AFP

בממלכה התלהבו מהחלוץ בן ה-31 שחזר לגודיסון פארק אחרי 13 שנים במנצ'סטר יונייטד וסידר לאברטון 0:1 על סטוק: "חי בחלום", קומאן: "אחד הטובים שיש בעמדה שלו". רוני: "רגע מיוחד"

(גודל טקסט)

"ווין רוני חי בחלום ומרגיש כמו בסיפורי האגדות", נכתב הבוקר ב"הסאן" אחרי שחלוץ מנצ'סטר יונייטד ב-13 השנים האחרונות חזר אמש (שבת) לגודיסון פארק בפעם הראשונה במשחק רשמי וכבש את שער הניצחון ב-0:1 של הטופיז על סטוק.

רוני, שסידר לאברטון ניצחון במשחק פתיחת העונה, אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות במשחק המקביל בעונות האחרונות והתקבל באהבה רבה על ידי האוהדים, אמר אחרי המשחק: "השער היה רגע מיוחד בקריירה שלי. לא יכול להיות טוב יותר מזה. קשה לשחק במשחקים מוקדמים של העונה, כי אתה תמיד מתקשה למצוא את קצב המשחק שלך. חשוב מאוד שפתחנו עם ניצחון, כי יש לנו משחקים קשים בהמשך".

אברטון תשחק השבוע בבית מול היידוק ספליט הקרואטית בפלייאוף של הליגה האירופית ובמשחק הליגה הבא תפגוש את מנצ'סטר סיטי (21 באוגוסט). המאמן רונאלד קומאן עדיין לא החליט אם השחקן בן ה-31 יהיה בסגל ביום חמישי מחשש לעומר יתר.

"אנחנו צריכים עוד להשתפר בגדול", אמר ההולנדי. "חשוב שלקחנו את הנקודות, אבל ההופעה לא הייתה מדהימה. הקבוצה הייתה עצבנית על כר הדשא ושיניתי את השיטה בחצי השני". על רוני הוסיף: "הוא הוכיח שבעמדה שלו הוא עדיין אחד הטובים שיש. הוא היה נינוח מאוד עם הכדור וכבש שער יפה".

וויין רוני.
וויין רוני. "כמו באגדות" (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי