צפו בתקציר: 1:2 מטורף למנצ'סטר סיטי אצל בורנמות' בדקה ה-97

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettimages

איזה דרמה אדירה בוויטלטי סטדיום: ז'סוס השווה וסטרלינג כבש את שער הניצחון, רץ לחגוג עם האוהדים והורחק. אגוארו כמעט הלך מכות עם המאבטחים. דניאלס כבש שער נדיר למארחת

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי נעזרה בשופט מייק דין כדי לגנוב ניצחון 1:2 אצל בורנמות' והשלים שבע מתשע נקודות אחרי שלושה מחזורים. דין סימן על תוספת זמן של חמש דקות, אבל שער הניצחון של ראחים סטרלינג נכבש בדקה ה-97. למה? ככה!. השופט הוסיף חטא על פשע שהרחיק את חלוץ הסיטיזנס בצהוב שני על התפרצות השמחה שלו לעבר אוהדי קבוצתו. ובאמת מתי יעבור כבר מהעולם החוק הזה שאסור להשתולל אחרי גול (להוריד חולצה, להתחבק עם אוהד או כל דבר אחר שעולה בראש כשהאדרנלין מתפרץ)


ונחזור למשחק: אולי מבחינת השורה הסטטיסטית הניצחון הגיע לשחקניו של פפ גווארדיולה, אבל המארחת התגוננה נכון ויצאה למתפרצות קטלניות כולל אחת שהגיע שתי דקות לפני השער של סטרלינג. מכאן שבורנמות' שעלתה ליתרון משער ענק של צ'רלי דניאלס היתה ראויה לנקודה (שהיתה יכולה להיות הראשונה שלה העונה בפרמייר-ליג), אבל דין לא עשה צדק. 




גבריאל ז'סוס שהועדף בחוד על חשבון סרחיו אגוארו עשה את שלו עם הגול אבל לא הרבה מעבר לכך. לקראת סיום המחצית השנייה כשהמשחק התנהל בכיוון אחד נראו הבחורים של פפ די שקופים. אבל כנראה שהמזל הולך עם הגדולים.



הרכבים

בורנמות': אסמיר בגוביץ', טיירון מינגס, סטיב קוק, ניית'ן אקה, אדם סמית', דן גוסלינג, צ'רלי דניאלס, אנדרו סורמן, הארי הארטר, ג'ושואה קינג, ג'רמיין דפו (בניק אפובה 75, לסייט מוסט 94).


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, דנילו, וינסנט קומפני, ניקולס אוטמנדי, בנג'מין מנדי, פרננדיניו, דויד סילבה (ג'ון סטונס 99), ברנרדו סילבה (קו אגוארו 65), קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס (ראחים סטרלינג 82).


מהלך המשחק
דקה 13 – וואו! כבר במחזור השלישי קיבלנו את אחד משערי העונה, 0:1 אדיר לבורנמות'. הצ'ריז ניסו לחדור לרחבה, הגנת סיטי הרחיקה והכדור הגיע לצ'רלי דניאלס שהניף רגל שמאל וירה מזווית אלכסונית כדור שטס לחיבורים הנגדיים של אדרסון. פשוט מדהים.



דניאלס, איזה שער (Gettyimages)


דקה 21 – שוויון מהיר של סיטי, 1:1
. כדור עומק נפלא של דויד סילבה מצא את גבריאל ז'סוס שאיזן מקרוב מול בגוביץ' והרגיע מעט את פפ.



ז'סוס חוגג עם פרננדיניו, שוויון מהיר (Gettyimages)


דקה 44 – כמעט השני של סיטי. ז'סוס תיעתע, השאיר לפרננדיניו שבעט מתוך הרחבה, אבל בגוביץ' היה במקום.


דקה 60 – כמעט סיטי שילמה על טעות של אוטמנדי. הבלם הארגנטיני מסר רע, הכדור הגיע לסמית' שהעביר לקינג והחלוץ ירה לעמוד של אדרסון.



כשפפ נזקק לאגוארו, מצבו לא מזהיר ׁׁׁׁ(Getty)


דקה 71 –  אגוארו, שנכנס שש דקות קודם לכן, בעט ממצב מצוין כדור חלש ובגוביץ' השתטח וקלט.


דקה 81 – אוטמנדי בעט מזווית קשה למסגרת, בגוביץ' זינק והדף לקרן.


דקה 92
– המארחת הגיעה להזדמנות מצוינת ברחבת סיטי, אבל קומפני גלש ומנע מצב לגול.



איזה שער מרגש לסטרלינג (Getty)


דקה 97, 1:2 לסיטי! –
דה בריינה הגביה קרן, הגנת בורנמות' התקשתה להרחיק וסטרלינג בעט כדור מסובב שעקף את הערבוביה ונחת ברשת.


דקה 98 -איזה בלאגן: סטרלינג שרץ עם כמה שחקני סיטי לחגוג עם האוהדים על כר הדשא ראה צהוב שני ואדום. אגוארו כמעט התעמת עם המאבטחים ושחקני המארחת עטו על השופט בטענה לתוספת הזמן המוגזמת.


 אגוארו מתכונן לקרב בין מייוות'ר למקגרגור? שימו לב למבטים (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי