תיירי הנרי: למה שמישהו ירצה להאריך חוזה בארסנל?

ונגר
ונגר | Gettimages

באנגליה חותכים את התותחנים אחרי ה-4:0 לליברפול. מרטין קיון: "נראה כאילו השחקנים מאסו במאמן". אוזיל התנצל. קלופ: "בטוח שקוטיניו ירצה להישאר, עכשיו אפילו יותר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ליברפול דרסה אמש (ראשון) את ארסנל 0:4 באנפילד ולדעת הפרשנים היא מציגה את הכדורגל הכי יפה באנגליה בעוד שארסנל וארסן ונגר ספגו ביקורות קשות מכדורגלני העבר. מוחמד סלאח, אמרה צ'אן, רוברטו פירמינו וסדיו מאנה קיבלו כל אחד ציון 8 ב"מירור" שכתב על המשחק: "ליברפול היתה נפלאה וצריך לומר זאת לפני שמדברים על ההופעה המזעזעת של ארסנל".


יורגן קלופ התייחס דווקא להחלטה להשאיר את סימון מיניולה ביציע והתעקש: "מעמדו כשוער הראשון לא נפגע". לוריס קאריוס לא פתח במשחק ליגה מאז דצמבר ולא נזקק לעבודה כשארסנל לא בעטה למסגרת כל ההתמודדות.


  • צפו: 0:2 משכנע לצ'לסי על אברטון


בסביבת השוער הבלגי סיפרו שלקח את ההחלטה קשה, אבל קלופ הבהיר: "הוא יחזור לקורות למשחק נגד מנצ'סטר סיטי ב-9 בספטמבר. גם שוערים חייבים מנוחה. הם לא מתעייפים פיזית אלא מנטלית. סימון הוא השוער הראשון. תמיד אפשר לסמוך עליו".



הצגה באנפילד (Gettyimages)


המשחק עצמו: "היינו מצוינים. למדנו איך להשתפר ושיחקנו אפילו טוב יותר מאשר נגד הופנהיים. היה לחץ על השחקנים רצו להראות משהו מיוחד. אם אתה נותן לארסנל זמן, מרחב וחופש הפסדת מולם כבר לפני הפתיחה".


סאגת קוטיניו: "אחרי משחק כזה אני עוד יותר משוכנע שהוא יישאר, אבל זה לא תלוי בי אלא בבעלים".


ארסן ונגר הודה שהמשחק היה מזעזע עבור התותחנים . אחת הטענות המרכזיות של האוהדים היתה ספסולו של אלכסנדר לקאזט, אבל ונגר התחמק מלהתייחס להשארת הרכש היקר שלו על הספסל: "פשוט מזעזע. היינו יריבה קלה מאוד לליברפול. מהדקה הראשונה ועד לאחרונה לא סיפקנו את הרמה הנדרשת. לא פיזית, לא טכנית ולא מנטלית ונענשנו על כך. קשה לומר מה הסיבה להופעה הזאת מיד אחרי המשחק. האם היה לי הפסד כזה טוטאלי בעבר? הזכרון שלי לא מספיק טוב".


מסוט אוזיל פרסם התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו: "תצעקו עלינו, תבקרו אותנו, אבל לנו כואב יותר מכולם. רצינו להשיג תוצאה טובה לפני פגרת הנבחרות, אבל פשוט לא היינו טובים. אחרי משחק כזה אני יותר מדי כעוס אפילו לכתוב משהו ברשתות החברתיות. אני מתנצל בפני כל האוהדים ובעיקר אלה שנסעו איתנו למשחק".


 

Blame us, shout at us, criticize us, but I'm also very disappointed about today's game . We wanted to achieve a positive result before the international break but we were simply not good enough during the 90 minutes and Liverpool deserved the win without a doubt. Usually I'm too angry to post on social media after such frustrating days like today, but I don't want to let this match go uncommented before traveling to the DFB Team. Nevertheless… Gunners, I'm sorry – especially for the fans who travelled all the way up to Liverpool to see us fighting. But we will try everything to improve in the next game and bounce back from the disappointment we are all feeling at the moment #LFCvAFC @arsenal

A post shared by Mesut Özil (@m10_official) on


הפרשנים ושחקני העבר חתכו לגזרים את ארסנל. גארי נוויל אמר: "צריך לשלוח את כולם לרשימת ההעברות. איך שחקני ארסנל מסוגלים לשחק כך? היכן הכבוד שלהם לחולצה? הדבר היחיד החיובי שיש עוד כמה ימים להעברות אז שוונגר ינסה להיפטר מכמה שיותר שחקנים".


המנג'ר הוולשי וכוכב ליברפול בעבר גרהאם סונס הוסיף: "הם שיחקו כמו קבוצה של בית ספר. מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס היו בושה. התייאשתי מהם סופית, כי תמיד אהבתי לראות אותם חוץ מנגד ליברפול וטוטנהאם".


הפרשן ושחקן ליברפול בעבר ג'יימי קארגר הוסיף: "המילה היחידה שמתאימה היא 'חבורת פחדנים'. ארון ראמזי אפילו לא הסתכל על הכדור וגרניט ג'אקה איבד את כולם. זה לא משנה אם ונגר משחק עם שלושה בלמים או ארבעה בהגנה אין מי שיתקוף את הכדור".



למה שהוא יאריך חוזה? אלכסיס מתוסכל (Gettyimages)


תיירי הנרי תקף: "פשוט רציתי לעזוב את האיצטדיון. אני לא מזדהה עם הקבוצה הזאת שנמצאת במצב של התדרדרות. ידעתי מה הולך לקרות, אבל כשאתה רואה את זה קורה זה הלם. הכי קשה להיות אוהד. כל מה שקרה להם במשחק קורה כבר עשר שנים. זה תהליך. למה שמישהו ירצה להאריך את החוזה שלו במועדון".


Crisis time for Arsenal? pic.twitter.com/XeVrx5XYC3

— BBC Sport (@BBCSport) August 27, 2017

בלם העבר של התותחנים מרטין קיון הוסיף: "ניסיתי להיזכר במשחק גרוע מזה של ארסנל ולא מצאתי. זה נראה כמו שחקנים שלא רוצים להיות בקבוצה ומאמן שאיבד את הדרך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי