נבי קייטה יעבור לליברפול בקיץ הבא. בברזיל הבהירו: "קוטיניו כשיר"

נבי קייטה
נבי קייטה | טוויטר

באנגליה דיווחו שקשרה בן ה-22 של רד בול לייפציג שוהה באנגליה, וכי הקבוצות סיכמו ביניהן על הגעתו בקיץ הבא, בהעברה שתהווה שיא עבור המייטירדס. רופא הסלסאו בדק את קוטיניו לקראת משחקי סוף השבוע

(גודל טקסט)
אחרי קיץ מלא בספקולציות, נראה שסאגת נבי קייטה עומדת להסתיים. כלי התקשורת הבכירים באנגליה דיווחו פה אחד שליברפול סיכמה עם רד בול לייפציג סופית על מתווה העסקה.


קייטה יעבור היום (שני) בדיקות רפואיות אצל המרסיסיידרס, וקבוצתו הגרמנית תקבל עבורו את סעיף השחרור שלו – 48 מליון ליש"ט, סכום שיא מבחינת ליברפול, שתשבור את השיא הקודם אותו רשמה גן כן הקיץ, עם החתמתו של מוחמד סלאח.



עם זאת, ההגבלה המרכזית על ההעברה היא שהגינאי בן ה-22 יעבור לאנפילד רק בקיץ הבא, והעונה ישחק בלייפציג כמושאל. החל מה-1 ביולי 2018 הוא יעמוד לרשותו של יורגן קלופ. לייפציג למעשה הפסידה לא מעט כסף, שכן ליברפול הציעה לרכוש את קייטה כבר הקיץ תמורת סכום גבוה יותר (בין 66 ל-70 מליון ליש"ט), אך ההעדפה היתה להמתין ולא לפגוע בקבוצה.

BREAKING: Liverpool have agreed a club record fee for RB Leipzig's Naby Keita, but the player will join NEXT summer (via: @_pauljoyce) pic.twitter.com/KnEHBesy3R

— B/R Football (@brfootball) August 28, 2017

במקביל נמשכת סאגת קוטיניו בצד האחר של הגלובוס, בברזיל. הקשר טס על מנת להצטרף לחבריו לסלסאו לקראת משחקיהם בסוף השבוע נגד אקוואדור וקולומביה במוקדמות המונדיאל, ונבדק על ידי רופא נבחרתו שטען כי הוא כשיר ב-100%. הקביעה הזו באה בניגוד לטענה הרשמית של ליברפול, שקוטיניו לא נכלל עד כה בסגל הקבוצה משום שהוא פצוע: "בעיות הגב של קוטיניו נבעו מלחץ, זה היה משהו אמוציונלי והכל נפתר", נטען על ידי הצוות הרפואי של ברזיל.


#Coutinho has joined the #Seleção in Porto Alegre.

Brazil NT's official doctor Rodrigo Lasmar says "he is in perfect condition to play". pic.twitter.com/Dmu5HiVt4O

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) August 28, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי