ההפתעה של החלון? צ'לסי רשמה את דייגו קוסטה לאלופות

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

החלוץ ששוחרר ב-SMS על ידי אנטוניו קונטה בסיום העונה שעברה רשאי להשתתף במשחקי הקבוצה באירופה ובפרמייר-ליג ונראה שישוב לסגל, לפחות עד ינואר

(גודל טקסט)
מופתעים? דייגו קוסטה נשאר בסופו של דבר בצ'לסי לפחות עד חודש ינואר הקרוב, על אף כל הניסיונות להעבירו לקבוצה אחרת או אפילו בהשאלה לחצי עונה, עד אשר ייגמר עונש איסור ההעברות שספגה אתלטיקו מדריד.


החלוץ הספרדי עדיין לא שב לאימוני צ'לסי, אחרי שכידוע שוחרר מהמועדון על ידי אנטוניו קונטה מיד עם סיום העונה שעברה, אולם צ'לסי – שאף כשלה בניסיון להחתים את פרננדו יורנטה – החליטה ככל הנראה לתת הזדמנות נוספת לחלוץ בשל היעדר העומק בחלק הקדמי ורשמה אותו לשלב הבתים של הליגת האלופות ובין 25 שחקניה לפרמייר-ליג לעונה הקרובה.




קוסטה איים בראיון מברזיל לפני כמה שבועות שמצידו הוא יישאר בברזיל שנה שלמה, אבל ברור לו שהוא יחמיץ את המונדיאל אם כך יהיה וכבר עתה איבד את מקומו בסגל נבחרת ספרד למשחק הערב מול איטליה. 



קוסטה וקונטה בעונה שעברה. איך הם יצליחו להסתדר? (Gettyimages)


שוער צ'לסי, טיבו קורטואה, צייץ בטוויטר בסגנון של ג'רארד פיקה: "הוא נשאר" על קוסטה. השאלה האם קונטה לא יראה בהחלטת ההנהלה לא למכור את קוסטה כפעולה נגדו. היחסים בינו לקוסטה נראים כבלתי ניתנים לאיחוי אחרי שהחלוץ האשים את האיטלקי ששם לו רגליים ברגע שרצה לחדש את חוזהו. קונטה גם שלח לו את אותו מסרון ידוע בו קרא לו לחפש קבוצה חדשה וטען שכבר בינואר היה ידוע שהוא יעזוב. כעת יצטרכו לעבוד קשה בבלוז כדי לגשר ביניהם.

SE QUEDA @diegocostapic.twitter.com/8vo9qCkk9g

— Thibaut Courtois (@thibautcourtois) September 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי