מסוט אוזיל נגד שחקני העבר של ארסנל: "תפסיקו לבקר ותתחילו לתמוך"

אוזיל. השעיר לעזאזל של התותחנים
אוזיל. השעיר לעזאזל של התותחנים | צילום: Gettyimages

קשר התותחנים יצא במתקפה חסרת תקדים באינסטגרם נגד תיירי הנרי ומרטין קיון: "שישה תארים בארבע שנים זה לא רע, חברים שלי בגרמניה סיפרו שהם שומעים מהפרשנים רק כמה גרוע"

(גודל טקסט)

מסוט אוזיל קשר ארסנל יצא נגד הפרשנים של הקבוצה שרובם שחקני עבר, ובהתקפה חסרת תקדים קרא להם להפסיק להטיח ביקורת בקבוצה ולהתחיל לעודד אותה כאוהדים.


אוזיל דיבר על תיירי הנרי ומרטין קיאון וכתב באינסטגרם לפחות 700 מילה. בין השאר כתב: "אני עכשיו עם נבחרת גרמניה במחנה למוקדמות הגביע העולמי, וחלק מהחברים שלי שואלים אותי מה קורה בארסנל. הם אמרו לי שראו על המשבר בארסנל בגלל שפרשנים ושחקני עבר מגיבים בכל יום על מה שקורה. הפרשנים אומרים שזו אולי הקבוצה הכי גרועה מזה שנים ואולי מזה עשרות שנים. אני כותב את הטקסט הזה עם חברים קרובים אלי".
 



אוזיל המשיך: "הגעתי לארסנל לפני ארבע שנים בדיוק בגלל שארסן ונגר שיכנע אותי שזו קבוצה עם היסטוריה גדולה, על כל הכוכבים הגדולים ששיחקו בה. הוא גם אמר לי כמה הקבוצה תסייע לי כשחקן להתקדם וזה מה ששחקן רוצה לשמוע כל פעם. זכינו בשלושה גביעים – מה שלוקח לקבוצה אחרת לזכות ב-75 שנים – ושלושה גביעי קהילה. שישה תארים בארבע שנים זה לא רע. לכן אני כל כך מאוכזב שלא נטלנו חלק במאבק לאליפות שנה שעברה".


 

4 years ago I signed for @Arsenal. Swipe to read my thoughts on the journey so far …

A post shared by Mesut Özil (@m10_official) on

אוזיל, שיש לו חוזה לעוד עונה, אמר: "אישית נאלצתי לספוג הרבה מאוד ביקורת בלונדון. הערות של אנשים שלא מכירים אותי או פרשנים שהיו שחקני עבר. כאלה שהצליחו ולא הצליחו בעבר. ביקורת על שחקני כדורגל היא לגיטימית, אבל ציפיתי ששחקני עבר ואגדות ימשיכו להתנהג כך והעצה שלי אליהם היא שיתחילו לתמוך בקבוצה ויפסיקו רק לבקר. יש ילדים חולים בסרטן שתומכים בקבוצה. ארסנל מועדון גדול שאני גאה ללבוש את החולצה שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי