ארסן ונגר גילה: שקלתי בקיץ לעזוב את ארסנל

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

מאמן התותחנים סיפר לתקשפורת הצרפתית: "שקלתי האם להמשיך במועדון" והודה שהייתה התעניינות של פ.ס.ז'. האוהדים ישליכו שטרות עליהם ייכתב: "Bank of Bullsh", סאנצ'ס נפצע בקרסול, איאן רייט עונה לאוזיל

(גודל טקסט)

תחנת הטלוויזיה הצרפתית "טלפוט" פרסמה היום (שני) חלק נוסף מהראיון המקיף עם מאמן ארסנל, ארסן ונגר. במהלך הראיון חשף הצרפתי שהוא שקל לעזוב את הקבוצה הלונדונית במהלך הקיץ לפני שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

"היססתי מסיבות אישיות האם להאריך את החוזה", הודה ונגר. "אני בארסנל כבר 20 שנה ושקלתי האם להמשיך לאחר העונה הרעה שעברנו". כזכור, בחלק הראשון שפורסם כבר אמש גילה המאמן הוותיק שהייתה התעניינות מצדה של פאריס סן ז'רמן.

במקביל, אוהדי התותחנים חידשו את המאבק נגד ונגר. כחלק מהמחאה הדפיסו האוהדים שטרות מזויפים של 50 ליש"ט וכתבו עליהם: "Bank of Bullshit". האוהדים מתכננים להשליך את השטרות לעבר כר הדשא במשחק מול צ'לסי ב-17 בספטמבר.

בארסנל מודאגים ממצבו של אלכסיס סאנצ'ס שנפצע בקרסולו במהלך האימון של נבחרת צ'ילה לקראת המשחק מול בוליביה. הכוכב נטש את האימון כשהוא נאנק מכאבים ונמצא בספק למשחק של 'לה רוחה'. האנגלים מקווים שיהיה כשיר למשחק בשבת מול בורנמות'.

ארסן ונגר. שקל ברצינות לעזוב את ארסנל (gettyimages)
ארסן ונגר. שקל ברצינות לעזוב את ארסנל (gettyimages)

בנושא אחר, מסוט אוזיל תקף באינסטגרם את שחקני עבר של ארסנל שמתפקדים כיום כפרשנים, על כך שהם רק מעבירים ביקורת במקום לתמוך בקבוצה. אחד מכוכבי המועדון בכל הזמנים החלוץ, איאן רייט לא התרשם ועקץ חזרה: "למה אתה לא חותם על הארכת החוזה שלך אם אתה מרגיש חלק מהפרויקט של ארסן ונגר. אתה כנראה מתכוון להתחבא מאחורי אלכסיס סאנצ'ס שכולם אומרים שהוא עוזב בקיץ הקרוב", אמר החלוץ לאוזיל שחוזהו מסתיים בקיץ 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי