שינוי בפרמייר-ליג: חלון ההעברות יינעל לפני פתיחת הליגה

קוטיניו
קוטיניו | AFP

רשמית: לאחר הקיץ הסוער בגזרת ההעברות בכדורגל העולמי, בממלכה החליטו על כיוון חדש. הנהלת הליגה הודיעה כי הקבוצות הסכימו שהחל מעונת 2018/19 יינעל חלון ההעברות של הקיץ עוד לפני פתיחת העונה

(גודל טקסט)

דיווח באנגליה מצביע על שינוי רציני בליגת הכדורגל המקומית. קבוצות הכדורגל של הפרמייר-ליג החליטו היום (חמישי) בצהריים על מהלך לפיו חלון ההעברות שנפתח בסיום כל עונה, ייסגר עוד לפני פתיחת העונה הבאה אחריה.

הנהלת הליגה הודיעה כי הקבוצות קיבלו את ההחלטה ביחד, והיא תאלץ קבוצות לבנות את הסגלים במהלך הקיץ, ולהיערך בצורה מבוקרת הרבה יותר. היא תמנע מצב בו שחקן מתחיל עונה בקבוצה אחת ותוך ימים בודדים כבר מופיע במדי קבוצה אחרת.

על פי ההצבעה שנערכה בין קבוצות הפרמייר-ליג, החלון יינעל ביום חמישי שלפני תחילת העונה בשעה 17:00, ולפיכך יהיה כפוף למועד תחילת הליגה ולא לתאריך ה-1.9 כמו שהיה עד העונה. החלון שלפני עונת 2018/19 לדוגמא, יינעל ב-9 באוגוסט, כשלושה שבועות לפני המועד שהיה נהוג.

קוטיניו. קיץ סוער
קוטיניו. קיץ סוער (AFP)

חלון ההעברות של הקיץ האחרון היה סוער במיוחד, ונשברו בו שיאי העברות מדהימים כגון העברת ניימאר לפ.ס.ז'. גם אצל הקבוצות האנגליות נרשמה תכונה ערה, ואפילו אחרי פתיחת העונה רבות מהן התעסקו במעבר של שחקנים (קוטיניו וליברפול למשל, ואן דייק וסאות'המפטון, סאנצ'ס וארסנל), במקום בכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי