אדרסון לא סובל מפגיעה חמורה, קלופ: ההרחקה הרסה אותנו

מאנה
מאנה | Gettyiamges

הברזילאי של סיטי נתפר בראשו וישוב בעוד שבוע. פפ אחרי ה-0:5: "דה בריינה השחקן המושלם". קלופ תירץ וספג ביקורות מהפרשנים: "מאוד נאיבי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ליברפול ספגה היום (שבת) מפח נפש אדיר. עם תווית של הקבוצה הכי מבטיחה בליגה ואחרי 0:4 על ארסנל לפני פגרת הנבחרות הושפלה עם 5:0 אצל מנ'צסטר סיטי ופפ גוואדיולה. היה זה הניצחון הכי גדול של סיטי על ליברפול מזה 80 שנה.

השופט ג'ון מוס שלף אדום לסאדיו מאנה במהלך ששינה את המשחק. הכניסה היתה פראית אבל היו גם טענות שהחלוץ לא ראה את השוער אדרסון. יורגן קלופ השתולל על הקווים והפרשן גארי נוויל צייץ: "הרסת את המשחק בהחלטה שלך. זה לא היה אדום". רוב הפרשנים הסכימו עם השופט וקלופ טען בסיום: "ההרחקה של מאנה הרסה אותנו. אחרי שאתה מאבד את השחקן הכי טוב שלך ונשאר בעשרה שחקנים נגד סיטי במגרש שלה, קצת קשה להתאושש".

יחד עם זאת, ליברפול התפרקה לחלוטין ועשתה טעויות קשות בהגנה. הפרשן ג'יימי קארגר תקף את קלופ על ההחלטות שלו בהרכב: "הוא עשה טעות כשהושיב את דיאן לוברן על הספסל. שחקני הגנה אמורים לשחק 40-50 משחקים בעונה. גם אם אתה לא 100 אחוז בריא כמו שקלופ טען יש משחקים בהם אתה צריך להציב את הטובים ביותר שלך. אני לא אומר שקלאבן אשם לחלוטין בתוצאה, אבל הוא הבלם השלישי בקבוצה". גם שחקן מנצ'סטר סיטי בעבר טרבור סינקלייר אמר: "קלופ מאוד נאיבי".

מלבד הניצחון הענק של סיטי החדשות הטובות הן שלמרות העבירה המזעזעת של סדיו מאנה על השוער אדרסון שטופל ארוכות על כר הדשא הוא לא סובל מחבלה חמורה. הברזילאי נחפש בראשו לאחר שנתפר ואפילו לא סובל מזעזוע מוח למרות שיצא על אלונקה כשהוא מונשם. הוא נראה הולך על הרגליים בסיום וישב על ספסל הקבוצה. פפ גווארדיולה אמר בסיום: "מקווה שיחזור במהירות האפשרית". ההנחה שיחמיץ את המשחק באלופות של הסיטי, אבל ייתכן שיחזור תוך שבוע למגרשים.


מאנה מורחק, בצדק? (Gettyimages)

סרחיו אגוארו כבש את שערו ה-124 ועבר את דיוויט יורק עם 123 שערים כשחקן הזר שכבש הכי הרבה שערים בפרמייר-ליג. פפ הוסיף בסיום: "טוב מאוד שיש לנו שחקן כמו קווין דה בריינה, הוא שחקן מושלם ויש לו מצב רוח טוב העונה".


האדום של מאנה
: "מאנה לא ראה את השוער. הוא הסתכל על הכדור, אבל מה שעשה וקרה הביא להשפעה גדולה. לא יודע אם זה היה אדום. קייל ווקר הורחק נגד אברטון ואני לא חושב שזה היה אדום, אבל לא דיברתי על כך שזה השפיע על המשחק". ספק עקיצה לטענות של קלופ.


אדרסון מטופל, החלים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי