צפו בשער הבכורה של חמד: "זה היה רגע חשוב מאוד עבורי"

ברייטון חוגגת את שער הבכורה של תומר חמד
ברייטון חוגגת את שער הבכורה של תומר חמד | Gettyimages

ברייטון חגגה ניצחון ראשון אי פעם בפרמייר-ליג והמנג'ר יוטון החמיא: "נהנינו מכך שהוא היה פצוע בנבחרת". החלוץ הוסיף: "אני מאושר, הוכחנו שאנחנו מסוגלים"

(גודל טקסט)
יום היסטורי היה אתמול (שבת) עבור ברייטון. 1:3 ניצחו השחפים בביתם את ווסט ברומיץ', ולא רק שזה היה ניצחון ראשון בעידן הפרמייר-ליג עבור הקבוצה – אלא גם החלוץ הישראלי תומר חמד פתח בהרכב, בישל וכבש שער היסטורי וראשון שלו בקריירה בליגה האנגלית הבכירה.


המנג'ר כריס יוטון, שסירב למכור את חמד ביום האחרון של חלון ההעברות, החמיא לו אחרי המשחק: "חמד חזר בכושר מצוין מהנבחרת ומגיע לו קרדיט. הוא היה טוב מאוד במשחקי ההכנה שלנו לעונה וכנראה שגם נהנינו מהעובדה שהוא היה פצוע קלות באמצע השבוע ולא שיחק בנבחרת".




חמד, כפי שגם הזכיר מאמנו, לא שיחק מול איטליה בעקבות פציעה קלה, ואתמול היה נראה חד מול הבאגיז. חמד גם נכנס לספרי הסטטיסטיקה כשהפך לישראלי הראשון שכבש בפרמייר-ליג מאז איתי שכטר במדי סוונזי מול וויגאן במאי 2013. חמד אמר לאתר של ברייטון: "אני מאושר מהשער שכבשתי ומהעובדה שהקבוצה הרשימה מול ווסט ברומיץ'. זה היה רגע חשוב עבורי לכבוש את השער הראשון וכולנו שמחים על הניצחון הראשון.


"במשחק האחרון מול ווטפורד חשבנו שהגיע לנו לנצח ואני חושב שהיכולת שלנו הייתה טובה", המשיך חמד. "יש לנו חלוצים טובים בסגל והוכחנו שאנחנו יכולים לכבוש. בשנתיים האחרונות כבשנו הרבה שערים בצ'מפיונשיפ ואנחנו צריכים להוכיח שזה יכול לעבוד גם בפרמייר-ליג. אתן את כל מה שיש לי לעזור לקבוצה ולהמשיך להבקיע. המשחק נגד ווטפורד נתן לנו הרגשה טובה שאפשר להצליח". 


That feeling… Happy to score my 1st PL goal. The best is yet to come #thankgodforall#togetherpic.twitter.com/4We0IrTaqB

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) September 9, 2017
יוטון אמר שברייטון תצטרך את כל כוח הכיבוש שלה בהמשך הליגה: "נצטרך בהמשך העונה את תומר, גלן מורי וגם את סאם באלדוק שחוזר מפציעה". העיתון "סאנדיי מירור" כתב שברייטון מצאה את ה"מסוט אוזיל" שלה אחרי שגרוס נרכש מאינוגלשטאט ב-4.5 מיליון ליש"ט בלבד. חמד קיבל ציון 6 בעיתון לעומת גרוס שזכה לציון 9. העיתון "הסאן" העניק לחמד ציון 8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי