פוצ'טינו: "אין קללה בוומבלי, לשופט היה משחק חלש"

פוצ'טינו. נשאר בטוטנהאם
פוצ'טינו. נשאר בטוטנהאם | צילום: AFP

התרנגולים מתוסכלים אחרי עוד משחק ללא ניצחון באצטדיון הלאומי, והמאמן הארגנטינאי מצא את האשם. דלה עלי במו"מ על חוזה חדש על רקע הרצונות להביאו מצד ברצלונה וריאל מדריד

(גודל טקסט)

"הקללה של וומבלי חזרה" כתב "מייל און סאנדיי" על התיקו 0:0 של טוטנהאם מול סוונזי. טוטנהאם עדיין ללא ניצחון ליגה בוומבלי גם אחרי שגברה באיצטדיון הלאומי של אנגליה על בורוסיה דורטמונד 1:3. התרנגולים לא ניצחו שלושה משחקים בבית לראשונה מאז 2013, אז המאזן עמד על ארבעה משחקי בית.

השחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו עשו הכל כדי לכבוש, אבל כשלו שוב ושוב והארי קיין ודלה עלי הפגינו משחק בינוני. גם השוער לוקאש פביאנסקי וגם השופט מייק דין סייעו לברבורים. פביאנסקי לא נכנע למרות 26 בעיטות לשער, ודין לא שרק לפנדל מוצדק אחרי שקירן טריפייר הגביה והכדור פגע בידו של מרטין אולסון, כמו גם אחרי עבירה על סרז' אורייה.

"זה לא טוב שאנחנו לא מנצחים בבית. עשינו הכל לנצח ולא ניצלנו הזדמנויות, חסר לנו מזל ואני מאוכזב מאוד", אמר פוצ'טינו אחרי המשחק. טוטנהאם החזיקה בכדור 75% מהמשחק וזו הסטטיסטיקה הכי גבוהה שנרשמה מאז 2003/4, כל זאת כשהברבורים לא בעטו פעם אחת לשער בכל המשחק (פעם השלישית העונה).

פוצ'טינו. מצא את האשם
פוצ'טינו. מצא את האשם (AFP)

למרות זאת פוצ'טינו ממשיך להתעקש שלא רובצת קללת וומבלי על טוטנהאם: "אני לא חושב שוומבלי אשם. אולי בסוף העונה נוכל לומר שהיתה לנו בעיה בוומבלי, אבל לא עכשיו. היתה לנו עונה מעולה בשנה שעברה בווייט הארט ליין ועכשיו איבדנו שש נקודות בשלושה משחקי בית בוומבלי, צריך לחשוב איך מתקנים את זה. לצערי השופט גם לא העניק לנו פנדל כשסרז' הוכשל על ידי ג'ורדן איו. היה מגיע לנו לפחות פנדל אחד. לשופט לא היה משחק טוב".

בתוך כך פורסם שטוטנהאם פתחה במו"מ עם דלה עלי כדי להבטיח שהוא יישאר במועדון, אחרי שפורסם שגם ברצלונה וריאל מדריד סימנו אותו. עלי חתום עד 2020 והוא מרוויח 50 אלף ליש"ט לשבוע – סכום מצחיק יחסית ליכולתו. הקבוצה תשווה את שכרו לזה של הארי קיין והוגו לוריס שמרוויחים מעל 100 אלף ליש"ט לשבוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי