מוריניו פתח חזית מול קומאן, אוהדי אברטון רותחים על לוקאקו

וויין רוני עם ז'וזה מוריניו
וויין רוני עם ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד העפילה לפסגה האנגלית, אך המאמן ההולנדי בחר לתקוף: "מוריניו ביצע מניפולציה והכניס אותנו ללחץ". מוריניו הגן על לוקאקו ותקף את העיתונאים

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד הצטרפה אתמול (ראשון) למנצ'סטר סיטי עם 13 נקודות בפסגת הפרמיירליג, בזכות 0:4 מחוץ מול אברטון. השדים האדומים כבשו שלושה שערים בעשר הדקות האחרונות והיא הקבוצה ההתקפית הטובה ביותר בממלכה עם תשעה שערים לפני הקבוצה של פפ גווארדיולה. 

כרגיל אצל ז'וזה מוריניו, גם המפגש מול אברטון לא עבר בצורה חלקה. 'המיוחד' הצליח לעצבן את רונאלד קומאן, שמעמדו מעורער בעקבות רצף של ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות וספיגה של 12 שערי חובה. אברטון מתחת לקו האדום, אך קומאן בחר לכעוס על מוריניו: "קראתי בתוכניה שז'וזה אמר שהשקענו 140 מיליון ליש"ט עבור רכש הקיץ ואנחנו רוצים לסיים בין ארבע הראשונות. למה להכניס אותנו ללחץ, הוא יודע שזה לא ריאלי. השימוש שלו בתוכנייה היה עבור מניפולציה. אנחנו נמצאים במשבר ואני שובר את הראש כיצד לצאת ממנו. אם מישהו חושב כמו מוריניו היום שיקום, מה עם קצת קולגיאליות?". 
 

בזמן שקומאן חושש למעמדו, אוהדי אברטון רתחו על רומלו לוקאקו שחגג מולם בצורה מוגזמת. הבלגי הדף את הטענות: "הם שרקו לי בוז כשהחמצתי, אבל זו הייתה רק בדיחה". קטע וידאו נוסף חשף כי לוקאקו הורה לאוהדי האורחת לשתוק אחרי שערו של הנריק מחיטיראן. הזעם של אוהדי הטופיז בא לידי ביטוי ברשתות החברתיות. 

 

MAN DON'T TARK, MAN ASSIST pic.twitter.com/lxrTaab1uC

— Henri Jekill (@MrScripto) September 17, 2017


 

מוריניו הגן על החלוץ בסיום: "לוקאקו לא צריך להיות בלחץ, אני לא מלחיץ אותו אלא את הקבוצה כי אני רוצה שהם יוציאו לפועל את תוכנית המשחק שלי. אני מרוצה מרומלו". על הקרב העירוני: "לא חשבתי עליהם לפני המשחק, חשבתי שיש לנו הזדמנות להתרחק משאר היריבות בצמרת כי הן איבדו נקודות". על היעדרותו של פול פוגבה אמר המיוחד: "אנחנו מנתחים את הפציעה שלו, הידיעות לפיהן הוא ייעדר חודשיים הן שטות מוחלטת. אני לא יודע אם פועל ייעדר 12 ימים או 12 שבועות. חיכינו לשבוע האחרון עוד שבוע כדי להעריך את חומרת הפציעה שלו".


על ויין רוני, ששב לאולד טראפורד כשחקן אורח, הוסיף המיוחד: "זה היה הבית שלו ויום יבוא והוא יחזור. לא הייתי צריך לבקש מהקהל לתת לו כבוד ומחיאות כפיים. באנגליה זה עניין של הרגל כששחקן חוזר למשחק ביתי נותנים לו כבוד. זה קרה לי בצ'לסי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי