פפ על הפציעה של גונדואן: כשהוא שכב אתה חושב על הגרוע מכל

אילקאי גונדוגאן
אילקאי גונדוגאן | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס לחוסר המזל של הקשר, שרק חזר מהיעדרות של שמונה חודשים, ב-1:2 על ווסט ברומיץ' בגביע הליגה. מוריניו אחרי ה-1:4 על ברטון: "אולי היינו רעננים יותר באירופה בלי להשתתף במפעל"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי אומנם עברה אמש (רביעי) לשלב שמינית גמר גביע הליגה אחרי ה-1:2 על ווסט ברומיץ, אבל אף אחד בקבוצה לא יכול לחייך אחרי המשחק. אילקאי גונדואן, הקשר הגרמני שחזר לשחק אחרי תשעה חודשים, נפצע שוב בברכו ונאלץ לעזוב את המשחק כבר אחרי 60 דקות. הוא שוב נפצע אחרי תיקול של הארגנטיני קלאודיו יאקוב. יחד עם זאת, מדובר בברכו השמאלית הפעם ולא מדובר בפגיעה חמורה.

"הוא יעבור בדיקות ואני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר", אמר פפ גווארדיולה, "הרופאים אמרו לי שזה בטוח לא יכלול שוב היעדרות של שמונה חודשים", הרגיע המאמן. יחד עם זאת, פפ זעם על יאקוב: "זה היה תיקול חריף מאוד. למזלו זו הברך השנייה. כשהוא שכב על הדשא אתה חושב על הגרוע מכל אחרי מה שהוא עבר. שמונה חודשים הוא נלחם לבדו בפציעה ממנה סבל".

גונדואן סיפר רק לפני כמה ימים עד כמה עבר תקופה קשה כאשר היה מנותק מכל הקבוצה. הקשר פתח בעצם לראשונה מאז הפציעה, כמשחק החזרה שלו היה בסוף השבוע האחרון מול ווטפורד (0:6), כאשר נכנס בתור מחליף ל-25 הדקות האחרונות של המפגש עם הצרעות. עוד לפני שנפצע אמש גונדגן הוא הספיק לבשל את השער הראשון ללירוי סאנה.

אילקאי גונדוגאן. חוסר מזל נוראי (AFPׂ)
אילקאי גונדוגאן. חוסר מזל נוראי (AFPׂ)

בצד השני של העיר מנצ'סטר, שמחת הניצחון הייתה יותר שלמה אחרי ה-1:4 על ברטון, אם כי היציאה של מרקוס ראשפורד (כבש צמד) בצליעה, מעט עוררה חששות. החלוץ בן ה-19 המשיך להרשים שאקס יונייטד, פיל נוויל, הרעיף עליו מחמאות. "כולם משבחים את עוסמאן דמבלה וקיליאן אמבפה, אבל אף אחד לא מדבר על ראשפורד במדינה הזו (אנגליה)", אמר בכעס מגן העבר. " בגלל שהוא אנגלי אנחנו אומרים והוא משחק באגף שמאל אנחנו שהוא 'בסדר'. הוא ברמה של אמבפה ודמבלה. גם הוא שווה בין 100 ל-150 מיליון ליש"ט", הסביר נוויל.

ואצל ז'וזה מוריניו, עסקים כרגיל. לצד הדיבורים שהוא שמח שאין פציעות (בהנחה שראשפורד בסדר) דיבר ה"מיוחד" על המפעל הרביעי בחשיבותו עבור הקבוצה. "אתם שואלים אותי אם הכדורגל האנגלי יוכל להסתדר בלי המפעל הזה? אולי, אולי נגיע רעננים יותר למשחקים במסגרות האירופיות", ירה הפורטוגלי, אך הוסיף: "יחד עם זאת, אנחנו משחקים במפעל הזה ואנחנו צריכים לכבד את היריבות ואת הספונסרים. רבים מאיתנו מנסים לעשות את הטוב ביותר", חתם הפורטוגלי שזכה עם יונייטד במפעל אשתקד.

מרסיאל עם ראשפורד (AFPׂׂׂׂׂ)
מרסיאל עם ראשפורד. האנגלי ממשיך לגרוף מחמאות ׁ(AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי