ז'וזה מוריניו: "הרבה קבוצות משחקות עם חמישה בהגנה"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הסביר את הירידה אחורה בדקות הסיום ב-0:1 על סאות'המפטון והתייחס להרחקתו: "נתקלתי בשופט הרביעי והוא אמר לי לעזוב". פוגבה עלול לעבור ניתוח ולשוב רק בדצמבר

(גודל טקסט)

רק הפרש שערים מונע מז'וזה מוריניו וממנצ'סטר יונייטד להיות בפסגת הפרמייר-ליג. רומלו לוקאקו והשדים האדומים ניצחו אתמול (שבת) 0:1 בחוץ את סאות'המפטון, בעוד יריבתם העירונית מנצ'סטר סיטי רמסה 0:5 את קריסטל פאלאס, וכך ארבעה שערי זכות לטובת הסיטיזנס עושים את ההבדל אחרי שישה משחקים בליגה האנגלית.

לוקאקו כאמור כבש את שער הניצחון ליונייטד בסיינט מארי, אבל יכולתו הנהדרת של הבלגי מפתיחת העונה ודרישתו להפסיק לשיר על איבר מינו לא עושה רושם על אוהדי יונייטד, שמצדם המשיכו לשיר: "אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו נשיר מה שאנחנו רוצים".  הנהלת המועדון הודיעה שתשתף פעולה עם המשטרה במטרה לזהות את האוהדים הסוררים באמצעות המצלמות באיצטדיון.

המנג'ר ז'וזה מוריניו שהורחק בסיום אמר: "בשנה שעברה היו לנו פחות חמש-שש נקודות בשלב הזה, אבל זה כלום. זו רק ההתחלה. התקופה של המשחקים הקשים והצפופים עוד לא הגיעה. אני בטוח ש-6 קבוצות יילחמו על התואר ולא רק סיטי ואנחנו ולכן מוקדם מדי לדבר על ריצה לאליפות. שיחקנו הגנתי? הכנסתי את כריס סמולינג ועשינו מה שהרבה קבוצות עושות בליגה, לשחק עם חמישה בהגנה ב-20 הדקות האחרונות".


לוקאקו אתמול בסיינט מארי. האוהדים ממשיכים בשלהם (AFP)

על הרחקתו הוסיף "המיוחד": "לא היה כלום. נתקלתי בשופט הרביעי. הוא אמר לי לעזוב את כר הדשא. עזבתי. לא יצאתי מהחלק של המאמן במגרש". המיוחד גם החמיא לאנטוני מרסיאל ששיחק במקום מרכוס ראשפורד הפצוע. "אני רואה אצלו התקדמות גדולה בצד המקצועי והאישי. הוא אדם מאושר כיום". על לוק שואו שחזר לשחק מאז אפריל אמר: "הוא עדיין צריך להשתפר ולעבוד קשה".

יונייטד חוששת שפול פוגבה יצטרך לעבור ניתוח בגלל הקרע בשריר הירך. המנתח הפיני סאקרי אורווה, שניתח את עוסמן דמבלה מברצלונה, גילה שיונייטד התייעצה איתו לגבי הפציעה. פוגבה נפצע בניצחון 0:3 על באזל בליגת האלופות ובקבוצה קיוו שיהיה כשיר למשחק נגד ליברפול ב-14 באוקטובר, אבל אם ינותח הוא יחזור אולי רק בדצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי