מלחמת סוכנים: מנדש וראיולה מנסים לפתות את דלה עלי

דלה עלי
דלה עלי | AFP

שני סוכני העל מבטיחים להעביר את הקשר האנגלי המבטיח לריאל מדריד או למנצ'סטר יונייטד. דיווח באנגליה: מוריניו סימן את דיבאלה לקראת הקיץ, מוכן לשלם 155 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

בקיץ האחרון התרגלנו למאבק של המועדונים הגדולים על שירותיהם של הכוכבים. נראה שהשלב הבא יהיה מלחמות סוכנים על השחקנים המבטיחים השונים. באירופה מדווחים שז'ורז'ה מנדש ומינו ראיולה, שניים מסוכני השחקנים הבכירים בכדורגל העולמי, מנסים לשכנע את דלה עלי מטוטנהאם לעבור תחת חסותם.

הקשר האנגלי המוכשר החליט לעזוב את סוכנות השחקנים "אימפקט ספורט מנג'מנט" ושני סוכני העל מנסים לשכנעו להגיע אליהם. השניים מבטיחים לו שהם היחידים שיצליחו להגשים לו את החלום ולהעבירו לריאל מדריד או למנצ'סטר יונייטד.

בשלב זה טוטנהאם לא מוכנה למכור את היהלום הגדול שלה ואף פתחה איתו במשא ומתן כדי להאריך את חוזהו. כיום משתכר עלי 50 אלף ליש"ט לשבוע, והתרנגולים מוכנים להכפיל את שכרו תוך החתמתו על חוזה ארוך טווח.

בעניין אחר, "סאנדיי מירור" טוען שמנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו סימנו את פאולו דיבאלה מיובנטוס כמטרה המרכזית לקיץ 2018. השדים האדומים התלהבו מהביצועים הנפלאים של הארגנטינאי, שכבר כבש העונה עשרה שערים בליגה האיטלקית, ויהיו מוכנים לשלם עבורו 155 מיליון ליש"ט.

דלה עלי. ראיולה או מנדש? (AFP)
דלה עלי. ראיולה או מנדש? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי