ונגר החמיא ללקאזט: החיבור שלו לשחקנים טוב מז'ירו

לקאזט
לקאזט | Gettyimages

מאמן ארסנל אחרי ה-0:2 על ברומיץ': "אנחנו במקום אחר מאז ה-4:0 לליברפול. יש דרך אחת להגיב: אופי". פוליס טען לפנדל על רודריגס: "הכי ברור בעולם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ארסנל מתחילה להתאושש. 0:2 אמש (שני) על ווסט ברומיץ' הותיר את התותחנים במרחק שש נקודות ממנצ'סטר סיטי ויונייטד המוליכות. היה זה משחק חמישי ברציפות בכל במסגרות שהתותחנים לא נוצחו.


אלכסנדר לקאזט שמהווה את רכש השיא של התותחנים בכל בזמנים וספג ביקורות שהוא לא ממש את הפוטנציאל שלו, כבש צמד אחד מהם בפנדל. החלוץ הצרפתי הוא הראשון בארסנל שכובש בכל שלושת משחקי הבית הראשונים שלה מאז בריאן מרווד ב-1988. לקאזט כבר הבקיע ארבעה שערים בשישה משחקי ליגה ואתמול כבש צמד בשתי בעיטות למסגרת.




ארסן ונגר התייחס להעדפה של הצרפתי על פני בן ארצו אוליבייה ז'ירו: "הוא לא רק חלוץ טוב. החיבור שלו עם שאר השחקנים במגרש טוב. הוא אחד שנלחם ולא חושש מאתגר פיזי שהעמידה בפנינו ווסט ברומיץ'".


התאוששות מטראומת ה-4:0 מול ליברפול: "אנחנו כבר במקום אחר ממה שהיינו בו אז ובעיקר מנטלית, אבל אתה חי בעולם בו הפסד אחד כמו לליברפול גורם להרבה מאוד קשיים מסביב לאחר מכן. יש דרך אחת בלבד להגיב וזה להראות את האופי שלך ולהשיג את התוצאות שאתה צריך במגרש". 


Congratulations on your @PremierLeague appearance record, Gareth Barry, from all of us at Arsenal pic.twitter.com/qdU2UVIf5T

— Arsenal FC (@Arsenal) September 25, 2017


מנג'ר ווסט ברומיץ' טוני פוליס רשם הפסד עשירי רצוף באמירויות נגד ארסנל. ווסט ברומיץ' טענה לשיפוט רע ולכך שג'יי רודריגס הוכשל על ידי שקורדאן מוסטפי, דבר שלא זיכה אותם בשריקה לפנדל. פוליס טען: "זה היה הפנדל הכי ברור בעולם". מנג'ר הבאגיס גם כינה את אלכסיס סאנצ'ס שקרן אחרי שצלל לדבריו בדקות הראשונות של המשחק והיה צריך לקבל על כך לפחות כרטיס צהוב. "סאנצ'ס צלל בבעיטה החופשית הראשונה וזה נקרא רמאות". גארת' בארי ציין מספר שיא של הופעות בפרמייר-ליג עם 633 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי