ללא מנדי ואגוארו: סיטי בקרב צמרת בסמפורד ברידג' מול צ'לסי

פפ. יצליח להסתגל לפרמיירליג?
פפ. יצליח להסתגל לפרמיירליג? | צילום: AFP

הסיטיזנס יגיעו אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך ללא הבלם שכנראה סיים את העונה והחלוץ שעבר הלילה תאונת דרכים. בצד השני האלופה בונה על הכושר הנהדר של מוראטה (19:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של המחזור השביעי בפרמייר-ליג ייערך מחר (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1) כשצ'לסי תארח בסטמפורד ברידג' תארח את מנצ'סטר סיטי, בקרב ענקיות בין שתיים מהקבוצות שמועמדות ללכת עד הסוף. בעונה החולפת נפגשו שתי הקבוצות פעמיים במסגרת הליגה, כשבשתיהן ידה של צ'לסי הייתה על העליונה. באיתיחאד ניצחו הבלוז 1:3 ובסטמפורד ברידג' 1:2 מצמד של אדן הזאר.

האלופה מגיעה אחרי שדרסה את 0:4 את סטוק במחזור שעבר וגברה 1:2 דרמטי על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות. מי שנמצא בכושר כיבוש נהדר הוא חלוץ הרכש הספרדי אלברו מוראטה, שכבש ארבעה שערים נגד הפוטרס והקולצ'ונרוס בשבוע האחרון, ומצא את הרשת שבע פעמים מאז הצטרף לבלוז. בהגנה ייאלץ המנג'ר אנטוניו קונטה להסתדר ללא דויד לואיז המושעה.

בצד השני, הסיטיזנס שמוליכים את הטבלה מגיעים בכושר מצויין אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשבמחזור שעבר שדרסו 0:5 את קריסטל פאלאס וגברו 0:2 על שחטאר דונייצק בליגת האלופות. למרות הכל, מה שמעיב על שמחתו של גווארדיולה הוא גבריאל מנדי שייעדר תשעה חודשים וספק אם ישוב לשחק העונה.


מוראטה. ימשיך להבקיע גם מול סיטי? (AFP)

גם סרחיו אגוארו שעבר הלילה תאונת דרכים וסובל מצלע שבורה לא יהיה כמובן בסגל למשחק ומצבו ייבדק מחר. את הארגנטינאי, שבאפריל 2016 כבש שלושער בסטמפורד ברידג', יחליף בחוד גבריאל ז'סוס. הברזילאי כבש עד כה חמישה שערים בכל המסגרות מפתיחת העונה, ואין ספק שיהיה מעניין לראות אותו מול מוראטה.

במשחקים נוספים תארח מנצ'סטר יונייטד את קריסטל פאלאס, טוטנהאם תתארח אצל העולה החדשה האדרספילד, בורנמות' תפגוש את לסטר, ווסטהאם את סוונזי, סטוק את סאות'המפטון ו-ווסט ברומיץ' תארח את ווטפורד.


אגוארו. מכה קשה לסיטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי